ایران رمان

نسخه‌ی کامل: اخبار هندبال: سومین اردوی ملی پوشان نوجوان پسر در تهران/ آغاز اردو?
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سومین اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان پسر از روز 21 فروردین در تهران آغاز می شود. به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت های هندبال قهرمانی آسیا در تابستان سال جاری در چین برگزار خواهد شد. برای همین تیم ملی نوجوانان جهت حضور در این مسابقات سومین اردوی آماده سازی خود را از روز 21 فروردین در تهران آغاز خواهند کرد و تا 25 همین ماه ادامه خواهد یافت.


در ادامه گزارش آمده است: تاکنون نوجوانان ملی پوش 2 اردو در تهران و بهبهان برگزار کرده اند و تمرینات خود را زیر نظر غلامعلی اکبرآبادی انجام می دهند.

این گزارش می افزاید: اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان بانوان نیز چند روزی است که در تالار هندبال تهران در حال برگزاری است و ملی پوشان زیر نظر سانیا پانیچ تمرین می کنند.

براساس این گزارش: این نخستین اردوی بانوان در رده نوجوانان است و آنها نیز خود را برای مسابقات چین که همزمان با رقابت های پسران در این کشور برگزار خواهد شد آماده می کنند.

این گزارش می افزاید:اردوهای تیم ملی جوانان نیز از هفته آینده آغاز خواهد شد و با وجود اینکه در سال جاری مسابقه رسمی برای این رده وجود ندارد ولی آنها برای مسابقات 93 آماده می کنند و زیر نظر عزت الله رزمگر تمرین خواهند کرد.

در ادامه گزارش آمده است: همچنین رافائل کاسترلو سرمربی اسپانیایی تیم ملی بزرگسالان نیز برای نخستین بار بر سر تمرینات این رده که از هفته آینده در تهران آغاز خواهد شد حضور پیدا خواهد کرد.

در پایان گزارش خاطر نشان می شود: براساس گفته های مسئولین فدراسیون برای اولین بار است که اردوهای تیم های ملی زودتر از سال های گذشته آغاز می شود و می تواند در زمان مناسب صورت گیرد./مح