ایران رمان

نسخه‌ی کامل: معرفی پرچم جدید مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا تغییر از طریق فوتب
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
آلکس سوسی دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به دبیران کل فدراسیون های عضو کنفدراسیون، پرچم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا را معرفی کرد.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این نامه ضمن قدردانی ازفدراسیون فوتبال ایران جهت حمایت از کمپین Dream ASIA، استفاده از پرچم DREAM ASIA را درمراسم پیش از شروع بازیهای AFC از تاریخ 20 و 21 فروردین 92 به بعد را الزامی اعلام کرد.


گفتنی است که DREAM ASIA نام کمپینی است که نخستین بار از سال 2009 توسط کمیته مسئولیتهای اجتماعی کنفدراسیون فوتبال آسیا با معنای رسیدن به فوتبال رویایی آسیا و "تعهد AFC به توسعه اجتماعی" آغاز به کار کرد و در طول این 3 سال، کنفدراسیون فوتبال آسیا فعالیتهای موثر و تاثیرگذاری انجام داده است.


کمپین DREAM ASIA با هدف ایجاد فرصتهایی برای مردم جهت کشف افکار جدید در حوزه فوتبال و تمرین انجام مسئولیت های اجتماعی به جهت کمک به جامعه آسیایی و تمام کسانی که در فوتبال فعالیت می کنند کار خود را آغاز کرد.

پرچم DREAM ASIA از این به بعد به جای پرچم Fair Play از تاریخ 20 و 21 فروردین 92 در مراسم شروع تمام بازیهای AFC در همه رده های سنی ملی و باشگاهی به اهتزاز در می آید.


«تغییر از طریق فوتبال» شعاری است که روی این پرچم هک شده است./زر



[عکس: 977056_212.jpg]