ایران رمان

نسخه‌ی کامل: تلاش نایب قهرمان کاراته جهان برای رهایی از مصدومیت احمدی: با آمادگ
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
نایب قهرمان کاراته سال 2012 جهان که در حال حاضر به دلیل مصدومیت مچ پا از آمادگی دور است، گفت: با هماهنگی پزشک معالجم و پس از گذراندن دوران مصدومیت، با آمادگی کامل در اردوی تیم ملی حاضر می شوم.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، "سعید احمدی" اظهار داشت: در چند هفته گذشته به دلیل مصدومیت شدیدی که داشتم تمرینات منظمی را دنبال نکردم و در تلاش هستم تا پس از انجام فیزیوتراپی و برطرف شدن آسیب دیدگی ام به اردوی تیم ملی بازگردم.

وی افزود: تمام توان خود را به کار می بندم تا هرچه سریعتر به شرایط ایده آل رسیده و در بازی های کشورهای اسلامی و پیکارهای قهرمانی آسیا بهترین نتیجه را کسب کنم.

احمدی در خصوص تعویق زمان برگزاری رقابت های بازی های کشورهای اسلامی گفت: تاخیر در برگزاری این مسابقه ها باعث شد تا با خیالی آسوده به فکر برطرف شدن مصدومیت و رسیدن به آمادگی کامل باشم و به طور یقین با رهایی از بند مصدومیت به جمع اردونشینان اضافه می شوم. همچنین اعضای تیم ملی نیز فرصت بیشتری برای رسیدن به آمادگی دارند.

وی افزود: کاراته ایران در آسیا و جهان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و چنانچه با آمادگی کامل راهی اندونزی شویم با کسب مدال های رنگارنک از اعتبار کاراته ایران دفاع خواهیم کرد.

وی در مورد حضورش در تیم دانشگاه آزاد در فصل آینده سوپر لیگ گفت: 2 سال است که با تیم دانشگاه آزاد قرار داد دارم که فصل گذشته هم این تیم موفق شد به مقام قهرمانی دست یابد، امسال هم پیشنهاداتی از چند تیم دارم اما علاقه مندم تا برای تیم دانشگاه آزاد مبارزه کنم./زر