ایران رمان

نسخه‌ی کامل: لیکرز در لبه تیغ قرار گرفت؛ هفتمین شکست متوالی فینیکس سانز
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
تیم فینیکس سانز با بازی یازده دقیقه ای حامد حدادی و شش امتیاز این بازیکن، شب گذشته هفتمین شکست متوالی خود مقابل نیو اورلئانز تجربه کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم فینیکس سانز که در حال حاضر در قعر جدول کنفرانس غرب لیگ ان.بی.ای قرار دارد، شب گذشته با نتیجه 95 بر 92 مقابل نیواورلئان هم شکست خورد. حامد حدادی در این دیدار یازده دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و در این دقایق شش امتیاز، سه ریباند و یک بلاک شات داشت.

لیکرز یک قدم از پلی آف دور شد

تیم لس آنجلس لیکرز که نیاز مبرمی به یک برد دیگر برای جا نماندن از یوتا جاز داشت در چهارمین دربی شهر لس آنجلس در فصل جاری باز هم شکست خورد تا دور باختهای این فصل به تیم همشهری رده چهارمی خود را تکمیل کند.

لیکرز این دیدار را بدون استیو نش و متا ورلدپیس مصدوم با نتیجه 109 بر 95 واگذار کرد. کوبی برایانت با 25 امتیاز، هفت ریباند و ده پاس گل بهترین یار لیکرز و کریس پل با 24 ریباند، پنج ریباند و 12 پاس گل بهترین بازیکن کلیپرز بودند.

با این نتیجه تیم لیکرز جایگاه هشتمی کنفرانس غرب را به یوتا جاز برگرداند و در خطر از دست دادن بازیهای پلی آف با تنها پنج بازی باقیمانده فصل عادی قرار گرفت.

کارملو کوتاه نمی آید

کارملو آنتونی ستاره نیویورک نیکز که در سه بازی گذشته لیگ 50، 40 و 41 امتیاز به دست آورده بود در بازی شب قبل مقابل تاندر هم 36 امتیاز ثبت کرد و روند عجیب امتیازآوری خود را قطع نکرد.
نیکز در این بازی 125 بر 120 برنده شد.

نتایج بازیهای شب گذشته لیگ ان بی ای:

بوستون سلتیکز 107- 96 واشنگتن ویزاردز
کلیولند 91-85 اورلاندو مجیکز
ممفیس 89-87 ساکرامنتو کینگز
لس آنجلس لیکرز 95- 109 لس آنجلس کلیپرز
دیترویت پیستونز 99-85 شیکاگو بولز
فینیکس سانز 92-95 نیواورلئانز
گلدن استیت 90- 97 یوتاجاز
نیویورک نیکز125-120 اوکلاهاما سیتی تاندر
دالاس 96- 91 پورتلند /آق