ایران رمان

نسخه‌ی کامل: برای نخستین بار در تاریخ هند‌بال؛ ایران نا‌ئب رئیس بانوان! بانوا?
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
میترا نوری گفت: دو داور ایرانی برای اولین بار به رقابتهای آسیایی چین در مرداد 92 اعزام خواهند شد.
میترا نوری نا‌ئب رئیس بانوان فدر‌اسیون هند‌بال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: کنفدراسیون هند‌بال آسیا چند روز پیش به فدراسیون اعلام کرد که لیلا شفاهی و ماه منیر صادقی از داوران خوب کشورمان می توانند در مسابقات آسیا‌ئی نا‌نجینگ آسیا که در چین برگزار خواهد شد شرکت کنند و این دو 25 مرداد به این کشور اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: این کار برای نخستین بار است که در تاریخ هند‌بال ایران صورت می گیرد و افتخاری بس بزرگ برای قشر داوری بانوان کشورمان می باشد.

نوری در ادامه گفت: برای حضور در رقابتهای آسیایی چین نوجوانان کشورمان اولین اردوی آمادگی خود را در این هفته و در تالار هند‌بال تهران به پایان بردند و تا زمان آغاز این مسابقات 15-10 اردو خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه برخی از بازیکنان محصل‌ هستند تا زمان برگزاری امتحانات پایان سال اردوها 3 روزه خواهد بود و بعد از اتمام سال تحصیلی تعداد روزهای آن افزایش می یابد.

نوری گفت: بانوان نوجوان برای دومین بار است که به رقابتهای آسیایی رهسپار می شوند در اولین حضور چهارم شدند وبا توجه به اینکه ما در این رده خیلی جوان هستیم در این رقابتها علاوه بر حفظ موقعیت در رتبه می خواهیم عنوان خود را ارتقاء دهیم البته از هم اکنون نمی‌ توان گفت که چه مقامی را می توانیم کسب کنیم باید منتظر باشیم تا قرعه کشی شود و معیار تیم ملی در این مسابقات سنجیده شود.

وی در خصوص حضور پا‌نیچ در هند‌بال بانوان بعد از اتمام قرار داد گفت: اسا‌نیا پا‌نیچ سر مربی صر‌بستانی تیم ملی بزرگسالان و نوجوانان تا خرداد سال جاری قرارداد دارد و فدراسیون بر این تلاش است تا وی را تا زمانی که مقدور باشد نگه دارد و از تجربیات وی به نحو احسن استفاده کنیم ، از زمانی که وی پا به کشورمان نهاده است عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کرده است و کادر فنی تیم ملی و فدراسیون از پا‌نیچ راضی هستند.

نوری عنوان کرد: توجه به هر چه بیشتر به هر ورزش در پیشرفت آن موثر است. هند‌بال نیز از این قاعده مستثنی نیست و ما برای بهره ور‌ی درست از مربی خارجی در کنار بزرگسالان در نوجوانان و پایه از سا‌نیا پا‌نیچ استفاده می کنیم و این مربی خارجی بهترین گزینه برای هند‌بال بانوان کشورمان است.

وی تاکید کرد: در این مدتی که هند‌بال بانوان در کشورمان فعالیت می کند پیشرفتهای خوبی صورت گرفته است و این امر نشان می دهد که استقبال از این ورزش در میان این قشر از جامعه نسبتا خوب و امیدوار کننده است.
نوری در پایان خاطر نشان کرد: در هند‌بال بانوان هنوز اول راه هستیم و برای اینکه در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم به زمان نیاز داریم و با این پتانسیل و قابلیت بطور روزهای درخشانی در انتظار آنهاست./آق