ایران رمان

نسخه‌ی کامل: بعد از میامی هیت؛ شیکاگو بولز نوار 13 برد نیکز را هم پاره کرد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
تیم بسکتبال شیکاگو بولز که نوار 27 پیروزی پیاپی میامی هیت را قطع کرده بود به آنتونی و یارانش هم اجازه فراتر رفتن از سیزده برد پیاپی را نداد. به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم شیکاگو بولز تخصص جدیدی پیدا کرده و آن هم قطع کردن روند پیروزی های پیاپی تیمهای قدرتمند فصل است. بعداز میامی هیت این بار نوبت به نیویورک نیکز رسید که در وقتهای اضافه با نتیجه 118 بر 111 از بولز شکست خورده و از دور سیزده برد پیاپی خود خارج شود.

کارملو آنتونی در این بازی هم دور امتیازی خود را حفظ کرده و 36 امتیاز و 19 ریباند داشت. نیت رابینسون هم از تیم شیکاگو بولز ستاره تیم با 35 امتیاز بود.

در دیگر بازی شب قبل لیگ ان بی ای هم تیم اوکلاهاما سیتی با 31 امتیاز، 10 ریباند و هشت پاس گل کوین دورنت با نتیجه 176 بر 97 گلدن استیت را برد. استفن کاری جوان با 22 امتیاز و هفت پاس گل بهترین بازیکن گلدن استیت بود.

اما در بازیهای روز چهارشنبه تیم لیکرز برد مهمی مقابل پورتلند به دست آورد و کوبی برایانت با 47 امتیاز بالاترین امتیاز و بهترین آمار فصل خود را در شبی استثنایی ثبت کرد. تیم لیکرز هنوز هم خطر زا دست دادن بازیهای پلی آف را در چند بازی آینده داشته و تلاشهای دو تیم لیکرز و یوتا در چند بازی باقیمانده از فصل عادی مهمترین سوژه لیگ است. تیم لیکرز تحت هر شرایطی باید بازیهای آینده خود را ببرد و شانس بزرگ این تیم، خانگی بودن دو بازی بعدی است./آق