ایران رمان

نسخه‌ی کامل: مهر علی: پرتماشاگرترین رقابتهای کشور را بعد از فوتبال داریم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سرپرست فدراسیون موتورسواري و اتومبيلراني گفت: بعد از فوتبال آن هم بعد از دیدار تیمهای استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی، بیشترین تعداد تماشاگران را در بین رشته های ورزشی در کشور داریم. [عکس: 999100_880.jpg]به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، حمید رضا مهر علی افزود: در هر دوره از رقابتهای قهرمانی کشور و رقابتهای مختلف در پیست اتومبیلرانی ازادی بیش از 15 هزار نفر در این پیست حضور یافته و از نزدیک این رقابتها را تماشا می کنند که این ظرفیت و پتانسیل های این رشته در بخش همگانی و قهرمانی دارد.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور در ادامه بیان داشت: مهمترین گام و هدف فدراسیون افزایش ورزشکاران سازمان یافته در سطح کشور که متاسفانه در حال حاضر آمار در شان و مقام این رشته در کشور نیست و بایستی تمامی هیاتهای ورزشی استانی برای ارتقاء این آمار تلاش کنند.

مهر علی در خصوص وضعیت این رشته در آذربایجان شرقی گفت: موتورسواری و اتومبیلرانی در آذربایجان شرقی با توجه به پتانسیل های موجود و ظرفیت های صنعتی و گردشگری و امکانات و ساختارهای موجود بایستی با مدیریت راهبردی بهتری به جایگاه واقعی در کشور برسد و در طول چند سال گذشته اقدامات مناسبی انجام گرفته ولی این اقدامات بايد از این نیز بیشتر شود.

مجمع انتخابات هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی با حضور سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور برگزار و بهمن وزیری با 18 رای به مدت 4 سال به سمت رییس این هیات انتخاب شد.

مجمع انتخابات هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی 2 کاندیدا حضور داشتند که با انصراف یک کاندیدا ، بهمن وزیری با 18 رای از 19 رای اعضاء مجمع این سمت منصوب شد.

ریاست مجمع را دکترحمید رضا مهر علی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور و نائب رییس مجمع را اکبر فرج الهی معاون امور ورزشی بر عهده داشتند./مح