ایران رمان

نسخه‌ی کامل: "هریسون فورد" بازیگری که همچنان مردم را به [color=#ff0000]سینم[/color] ا می کشاند+تصاوير
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.

فیلم " 42" در اولین هفته اکران خود رقبا را شکست داد و در صدر جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از آی ام دی بی، "42" در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 27.2 میلیون دلار در صدر جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
[عکس: 1001019_301.jpg]
گارگردان: برایان هلگلند
نویسنده: برایان هلگلند
بازیگران: چادویک بوسمن و هریسون فورد ...
خلاصه داستان: داستان زندگی جکی رابینسون و ثبت قرار داد تاریخی این بازیکن بیسبال با تیم بروکلین داجرز توسط مدیر برنامه هایش برنچ ریکی و ....
"فیلم ترسناک 5 " در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 15.2 میلیون دلار در رتبه دوم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
[عکس: 1001020_864.jpg]
گارگردان: مالکوم دی. لی
نویسندگان: پت پرافت و دیوید زوکر
بازیگران: اشلی تیسدیل، سیمون رکس و اریکا اش...
خلاصه داستان: یک زوج بعد از اینکه فرزند تازه به دنیا آمده شان را از بیمارستان به خانه می آورند با مجموعه ای از فعالیت های ماوراطبیعی در خانه خود مواجه می شوند. آنها با کمک تعدادی دوربین مداربسته و چند متخصص، با شیطان حاضر در خانه بیشتر آشنا می شوند و .....
انیمشن"خانواده کرود" در چهارمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 13.2میلیون دلار مجموع فروش خود را به 143 میلیون دلار رساند و در رتبه سوم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
[عکس: 1001021_527.jpg]
گارگردانان: کرک د میکو و کریس سندرز
نویسندگان: کرک د میکو و کریس سندرز
صداپیشگان: نیکلاس کیج، رایان رینولدز، اما استون...
خلاصه داستان: اولین خانواده ماقبل تاریخ به یک سفر طولانی برای کشف ناشناخته ها و دنیای خارق العاده می روند و...
"جی. آی . جوئی : تلافی" در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 10.8 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 102میلیون دلار رساند و در رتبه چهارم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
[عکس: 1001022_463.jpg]
گارگردان: جون ام . چو
نویسندگان: ریت ریس و پل ورنیک
بازیگران: دواین جانسون، بروس ویلیس، جاناتان پرایس...
خلاصه داستان: گروه جی. آی . جوئی پس از مبارزه با اخلال گران امنیت جهانی، اینبار به جرم اقدام علیه امنیت ملی ، با دستور مستقیم رئیس جمهور به جهت انهدام گروه مواجه می شوند. اما بازماندگان این جریان پی به اتفاقات پشت پرده ای می برند که بوی خیانت و دسیسه از آن به مشام می رسد.
"مرده شیطانی(کلبه وحشت)" در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 9.5 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 41.5میلیون دلار رساند و در رتبه پنجم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
[عکس: 1001023_418.jpg]
گارگردان: فید آلوارز
نویسندگان: فید آلوارز، دیابلو کودی و رودو سایاگوئس
بازیگران: جین لوی، شایلو فرناندز، لو تیلور پوچی ...
خلاصه داستان: پنج دوست به کلبه ای دوردست می روند جایی که انها کتاب مردگان را پیدا می کنند. کتابی که باعث بیداری شیاطین جنگل می گردد. شیاطین یک به یک آنها را تسخیر می کنند تا نفر آخر که برای زنده ماندن تلاش می کند و ...
"پارک ژوراسیک سه بعدی" در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 8.82 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 383 میلیون دلار رساند و در رتبه ششم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
[عکس: 1001024_894.jpg]
گارگردان: استیون اسپیلبرگ
نویسندگان: مایکل کرایتون و دیوید کوئپ
بازیگران: سام نیل، لورا درن، جف گلدبلوم ...
خلاصه داستان: در حین یک گردش تفریحی در یک پارک ماقبل تاریخ، با قطع شدن برق، دایناسور های شبیه سازی شده پارک آزاد می گردن د و ...
"الیمپوس سقوط کرده" در چهارمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 7.28 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 81.9 میلیون دلار رساند و در رتبه هفتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
[عکس: 1001025_222.jpg]
گارگردان: آنتوان فوکوآ
نویسندگان: کریتون راتنبرگر و کاترین بندیکت
بازیگران: جرارد باتلر، آرون اکهارت، مورگان فریمن...
خلاصه داستان: مایک بنینگ که مامور سابق اخراج شده محافظین رئیس جمهور می باشد ، طی یک حمله تروریستی به کاخ سفید،به وظیفه فراخوانده می شود. بنینگ با استفاده از دانسته های قبلی خود به عنوان یک مامور سرویس مخفی و با کمک امنیت ملی سعی دارد که رئیس جمهور را نجات دهد و ...
"آز بزرگ و قدرتمند" در ششمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 4.92 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 219 میلیون دلار رساند و در رتبه هشتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
[عکس: 1001026_524.jpg]
گارگردان: سم ریمی
نویسندگان: میچل کَپنر و دیوید لیندسی-آبیر
بازیگران: جیمز فرانکو، میلا کونیس، راشل وایز...
خلاصه داستان: یک شعبده باز کوچک وارد سرزمینی جادویی می شود و مجبور می شود تصمیم بگیرد که انسانی خوب باشد یا قدرتمند ...
"وسوسه تیلر پری" در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 4.5 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 45.4 میلیون دلار رساند و در رتبه نهم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
[عکس: 1001029_578.jpg]
گارگردان: تیلر پری
نویسنده: تیلر پری
بازیگران: جورنی اسمولت – بل، ونسا ویلیامز، کیم کارداشیان...
خلاصه داستان: یک زن متاهل به دلیل جاه طلبی ، با یک میلیونر موفق رابطه ای برقرار میکند که این رابطه به خیانت و اتفاقاتی منجر می شود که مسیر زندگی این زن را تغییر می دهد و...
"جایی فراتر از غم" در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 5.45 میلیون دلار، در رتبه دهم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
[عکس: 1001030_259.jpg]
گارگردان: درک سیانفرانس
نویسندگان: دِرک سیانفرانس و بن کوچی
بازیگران: ریان گسلینگ، برادلی کوپر و اوا مندز...
خلاصه داستان: یک بدلکار موتورسیکلت ران ، به دلیل مشکلات مالی فراوان تصمیم به دزدی از یک بانک میگیرد. اما این دزدی عواقب سختی از جمله تحت تعقیب قرار گرفتن وی توسط یک پلیس مصمم را به همراه دارد که قصد دریافت ترفیع دارد و.../ي2