ایران رمان

نسخه‌ی کامل: مصر با درخشش کاتاروهای خود قهرمان لیگ جهانی روسیه شد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.

تیم ملی کاراته مصر با درخش کاتاروهای خود به عنوان نخست، سومین مرحله از لیگ جهانی کاراته در روسیه دست یافت
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، این مسابقات طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری به میزبانی شهر تیمون در روسیه برگزار شد که در پایان تیم ملی مصر در رقابتی نزدیک با میزبان به عنوان قهرمانی دست یافت.

مصری ها درحالی با کسب 4 مدال طلا، 5 نقره و 4 برنز عنوان نخست، سومین مرحله از لیگ جهانی کاراته را از آن خود کردند که 3 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز این تیم توسط کاتاروها به ارمغان آمد.

تیم ملی روسیه میزبان این مسابقات نیز با کسب 4 مدال طلا، 3 نقره و 9 برنز نایب قهرمان شد و جمهوری آذربایجان با 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز عنوان سومی را کسب کرد.تیم های هنگ کنگ و اتریش نیز با کسب یک مدال طلا و یک برنز مشترکا چهارم شدند.
در این مسابقات که با حضور 242 کاراته کا از 24 کشور برگزار شد، 15 کشور موفق به کسب مدال شدند.

در بخش کاتا، مدال طلای کاتای انفرادی بانوان به نماینده هنگ کنگ رسید اما مصری ها در کاتای تیمی بانوان و کاتای انفرادی و تیمی مردان به 3 مدال طلا رسیدند تا باردیگر قدرت خود را در این بخش نشان دهند.

در کومیته انفرادی مردان، "رافائل آقایف" ملی پوش تمام نشدنی جمهوری آذربایجان باردیگر استعداد خود را به رخ حریفان کشید و مدال طلای وزن منهای 75 کیلوگرم را کسب کرد.

میخائیل دایدوف از روسیه در مثبت 84، میشل از یونان در منهای 84، رافیز حسنوف از جمهوری آذربایجان در منهای 67 و آلکین اوگنلی از روسیه در منهای 60 کیلگرم مدال های طلای دیگر اوزان کومیته مردان را کسب کردند. /زر