ایران رمان

نسخه‌ی کامل: سعید تهرانی‌: مسئولان به [color=#ff0000]سینم[/color] ا فقط از جنبه فرهنگی نگاه کنند
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سعید تهرانی‌:
سیاستگذاران و مسئولان فعال در این حوزه باید به سینم ا تنها از جنبه فرهنگی نگاه کنند زیرا جنبه فرهنگی ساير جنبه‌ها را نیز در برمی‌گیرد.
"سعید تهرانی‌" کارگردان سینم ا در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ی تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: سیاستگذاران و مسئولان فعال در این حوزه باید به سینم ا تنها از جنبه فرهنگی نگاه کنند زیرا جنبه فرهنگی ساير جنبه‌ها را نیز در برمی‌گیرد.
[عکس: 1003146_130.jpg]
وی در مورد عاقلانه بودن حضور بازیگران و کارگردانان جوان در سطح جشنواره اظهار داشت: باید به بازیگران و کارگردانان جوان امکانات و فرصت‌های لازم در همه زمینه‌ها داده شود و آنان نیز باید با تکنیک‌های روز سینم ا آشنایی داشته باشند و پرورش داده شوند.
این کارگردان افزود: در صورت استفاده از استادان گذشته و پرداختن به یافته ها و ایده‌های قبلی نمی‌ توان به تجربه ی نو رسید و باز به همان نقطه‌ی اول باز می گردیم‌.
وی بیان کرد: سینم ا یک صنعت بسیار گران است و باید کسانی وارد این عرصه شوند که توان بهره برداری امکانات و بودجه ی فراوان را به نحو احسن داشته باشند.
"تهرانی‌" در خصوص داوری فیلم‌های جشنواره‌ی امسال عنوان کرد: متاسفانه در جشنواره‌ی امسال داوری‌ها عادلانه نبوده است به عنوان مثال فیلم سه بعدی "علی عطشانی‌" که کار نو محسوب می شد اما هیچ حمایتی از ان صورت نگرفت زیرا فضای دوستی و رابطه بر جشنواره حاکم بود و گرایش ها عقاید هنرمندان و عضویت آن‌ها در گروه های مختلف را در نظر گرفتند. اگر به جوانان اجازه‌ی حضور بدهیم و برای آنها ارزش قائل شویم جوانان دیگر هم برای حضور در این جشنواره‌ها تشویق می شوند./ص