ایران رمان

نسخه‌ی کامل: دیدگاه مسئولان سازمان لیگ برای تغییر بازی های باقیمانده لیگ برتر
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سازمان لیگ برتر فوتبال برنامه بازیهای 2 هفته پایانی لیگ برتر را اعلام کرد، این بازیها به طور همزمان برگزار نمی شود به همين دليل مورد اعتراض باشگاه سپاها ن قرار گرفته است. [عکس: 1008040_488.jpg]
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: بازیهای 2 هفته پایانی لیگ برتر در چند سال اخیر به طور همزمان برگزار می شد اما سازمان لیگ به خاطر برخی از مشکلات نمی تواند این بازیها را همزمان برگزار کند. بر این اساس علی کاظمی و ابر قویی نژاد دو عضو سازمان لیگ نظراتی دادند که در ادامه از نظر خواهیم گذراند.
*کاظمي: برنامه بازیهای لیگ برتر تغییر نمی کند


دبیر سازمان لیگ برتر درباره برنامه سازمان لیگ برتر گفت: ما نمی توانیم برنامه بازیهای 2 هفته پایانی لیگ برتر را تغییر دهیم چرا که این برنامه مصوبه هیأت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتبال است.
کاظمی در ادامه اظهار داشت: اگر اعضای هیأت رئیسه سازمان لیگ مصوبه جدیدی نسبت به برنامه های 2 هفته پایانی لیگ برتر داشته باشند ما در سازمان لیگ‌‌ آن را اجرا می کنیم.
وي بیان داشت: مدیران عامل پرسپولیس و سپاها ن امروز برای تعیین محل برگزاری فینال جام حذفی به سازمان لیگ می آیند. ما امروز درمورد بازیهای دو هفته پایانی لیگ برتر تصمیم گیری نمی کنیم به خاطر همین علی فتح اله زاده را به سازمان لیگ برتر دعوت نکردیم.
دبير سازمان ليگ برتر درباره پیشنهاد پرسپولیس بر رفت و برگشت فینال جام حذفی گفت: بر اساس آئین نامه سازمان لیگ برتر فینال جام حذفی تک حذفی است و این بازی رفت و برگشت انجام نمی شود. با تمام احترامی که برای پرسپولیسی ها قائل هستم اما پیشنهاد این تیم غیر منطقی است.
کاظمي خاطر نشان کرد: برنامه بازیهای لیگ برتر بعد از کارشناسی های فراوان به باشگاه های لیگ برتر اعلام شده است. تیمهای لیگ برتر به خاطر مسابقات حساس تیم ملی در مقدماتی جام جهانی باید با سازمان لیگ برتر همکاری لازم را انجام داده و مانع از برهم ریختن برنامه بازیها نشوند.
*ابرقويي نژاد: سازمان لیگ هنوز پیشنهاد تغییر برنامه بازیها را نداده است


عصو هیأت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: درحال حاضر سازمان لیگ برتر پیشنهاد جدیدی برای تغییر برنامه بازیهای در هفته پایانی لیگ برتر به ما نداده تا آن را در جلسه ای بررسی کنیم.

ابرقویی نژاد بیان داشت: مصوبات هیات رئیسه سازمان لیگ قابل تغییر است اگر سازمان لیگ خواستار تغییر برنامه بازیهای لیگ برتر باشد به طور حتم آن را بررسی خواهیم کرد.

وي در مورد اعتراض سپاها نی ها به برنامه سازمان لیگ برتر گفت: تیم سپاها ن تنها تیمی نسیت که نسبت به بازیهای دو هفته پایانی معترض است اردوی تیم ملی فوتبال باعث شد که بازیهای فشرده برگزار شوند؛ بر این اساس تیمهای لیگ برتر هم با این برنامه متضرر شدند.
عضو هيأت رئيسه سازمان ليگ برتر فوتبال درباره اينکه برنامه بازی های لیگ برتر به نفع اصفهانی ها تنظیم شده است، بیان کرد: ارزیابی برنامه سازمان لیگ به این صورت اشتباه است و در اين خصوص شرايط تيمي را در نظر نگرفته ايم.

وی درباره تنظیم بازیهای لیگ برتر توسط کی روش گفت: موفقیت تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی اولویت اصلی سازمان لیگ برتر است به خاطر همین ما نظرات کی روش را برای برنامه ریزی بازی های لیگ برتر جویا می شویم و در تصمیم گیری ها اعمال می کنیم.
ابرقويي نژاد تصریح کرد: همه تیمهای لیگ برتر باید نگاهشان به سمت موفقیت تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی باشد.

وی درباره اینکه کدامیک ار تیمهای استقلال و سپاها ن از شانس قهرمانی بیشتری برخوردارند بیان کرد: به نظرم سپاها ن نسبت به استقلال بازیهای آسانتری دارد. این تیم با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنانش می تواند قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد. امیدواریم شاهد فوتبال جوانمردانه ای ازسوی تیمهای لیگ برتر در هفته های پایانی باشیم.
ابرقويي نژاد خاطر نشان کرد: سازمان لیگ برتر قصد دارد که با استفاده از تجربیات، امسال برای فصل بعد اصولي را تنظیم کند تا تیمهای لیگ برتر ما در بازیهای جام باشگاههای آسیا متضرر نشود./مح