ایران رمان

نسخه‌ی کامل: معاون شهردار منطقه 9 خبر داد: بازسازی معابر [color=#ff0000]بوس[/color]تان های ورودی غربی پ
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
معاون شهردار منطقه 9 خبر داد:
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 9 با اشاره به طرح های اجرایی فصل همدلی در حوزه فضای سبز از بازسازی معابر بوستان های سطح منطقه خبر داد. [عکس: 1007111_765.jpg]به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ علی اکبر کریمی پور با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت بهسازی و زیباسازی محیطی منظر شهری ، بازسازی معابر بوستانها و قطعات فضای سبز سطح محدوده در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در سال گذشته عملیات بازسازی معابر بوستان های شهری که نیاز به بهسازی داشته در برنامه کاری اداره فضای سبز منطقه قرار گرفت و درفاز نخست ، بازسازی معابر بوستان های کوثر و آزادی از تابستان 91 آغاز شد و تا پایان اردیبهشت امسال به بهره برداری خواهد رسید.

کریمی پور با بیان اینکه طرح بازسازی معابر بوستانهای کوثر و آزادی به میزان 10 هزار مترمربع و با هزینه ای حدود 11 میلیارد ریال اجرایی شد ، افزود: در فازهای بعدی ، این طرح برای دیگر بوستانهای منطقه نیز در نظر گرفته شده و طبق زمان ندی معینی اجرا می شود.

معاون شهردار منطقه 9 ادامه داد: عملیات بازسازی در سطح بوستانها به گونه ای در دستور کار قرار گرفته که عملیات مناسب سازی برای تردد معلولین و جانبازان طبق استانداردهای لازم در آن رعایت شده و زمینه لازم جهت استفاده آنان از فضاهای سبز شهری فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: همواره با اجرای طرح های متنوع و مختلف در حوزه ارتقا زیباسازی و افزایش فضای سبز محیط شهری در راستای جلب رضایت شهروندان منطقه گام های عمده و اساسی برداشته و نقش موثری در زیباسازی محلات سطح منطقه داشته است. /ل