ایران رمان

نسخه‌ی کامل: ابطحی: از دو تیم لیگ برتری پیشنهاد همکاری دارم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سرمربی تیم فوتسال شرکت حفاری گفت: مسئولان تيم شرکت حفاري تاکنون با من تماس نگرفته اند اما دو تیم لیگ برتری خواستار همکاری ام هستند. سید مهدی ابطحی سرمربی تیم فوتسال شرکت ملی حفاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پس از اتمام رقابت های فصل گذشته با مسئولان تیم شرکت حفاری صحبتی مبنی بر حضورم در این تیم نداشته ام به دلیل دولتی بودن باشگاه هیئت مدیره باید با توجه به شرایط این شرکت در خصوص بودجه و هزینه ها تصمیم گیری و برنامه ریزی بلند مدت کنند، تنها با پشت سر گذاشتن این مراحل مسئولان باید در خصوص حضور با هر شخص دیگری تصمیم گیری کنند.

وی افزود: وقتی تاکنون هیچ مسئولی از باشگاه برای صحبت در مورد فصل جاری با من تماس نگرفته بدون شک هنوز در مورد مسائلی کلی باشگاه نیز تصمیمی گرفته نشده است از طرفی شنیده ام وضعیت باشگاه در اواسط اردیبهشت ماه و پس از جلسه هیئت مدیره مشخص می شود.

ابطحی در ادامه بیان داشت: از دو باشگاه لیگ برتری پیشنهاد همکاری داشته ام اما تاکنون موفق نشدم به صورت حضوری با آنها مذاکره کنم زیرا در سفر بودم.

تا پایان هفته با مسئولان هر دو تیمی که خواستار حضورم در کادر فنی هستند ملاقات می کنم و با بررسی شرایط و همچنین پس از روشن شدن وضعیتم با تیم شرکت حفاری تصمیم نهایی را می گیرم./آق