ایران رمان

نسخه‌ی کامل: بيمارستانها حتي در صورت ضرردهي حق تعطيل کردن ندارند
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
معاون وزير بهداشت:بيمارستانها حتي در صورت ضرردهي حق تعطيل کردن ندارند

خراسان - مورخ پنجشنبه 1391/09/02 شماره انتشار 18275


با توجه به مشکلات اقتصادي، مراجعه مردم به بيمارستان هاي دولتي افزايش يافته و بيمارستان ها و مراکز درماني حتي در صورت ضرردهي هم حق تعطيل کردن را ندارند و بايد به ارائه خدمت به مردم ادامه دهند.
حسن امامي رضوي معاون درمان وزير بهداشت در گفتوگو با فارس، افزود: مهمترين برنامه وزارت بهداشت در زمان حاضر مديريت منابع مالي در حوزه سلامت است، تمام تلاش ما اين است که به نوعي با اجراي برنامههاي اقتصاد مقاومتي در بيمارستان ها و مراکز درماني و بالابردن بهرهوري کاري کنيم که منابع لازم براي اداره بيمارستانها تأمين شود و در موارد لزوم نيز با استفاده از کمکهاي دولت از بيمارستانهاي دولتي حمايت کنيم تا بتوانند سر پا بايستند.
وي ادامه داد: ما در شرايطي هستيم که به علت مشکلات اقتصادي مراجعه مردم به بيمارستانهاي دولتي نسبت به گذشته حداقل 10 درصد افزايش يافته است.
بنابراين بيمارستانها و مراکز درماني دولتي در اين شرايط موظف هستند از تمام توان خود براي ادامه خدمت به مردم و بيماران نيازمند استفاده کنند.امامي رضوي ادامه داد: لزوم حمايت از مردم در مراکز درماني دولتي زماني جدي تر مي شود که ميبينيم مراکز درماني خصوصي به خصوص مراکز پاراکلينيکي، آزمايشگاهي و تصويربرداري به علت افزايش مقطعي قيمت تجهيزاتي مانند فيلم راديولوژي با مشکلات مالي مواجه هستند و به علت مشکلات اقتصادي، مردم بيش از گذشته به بيمارستانهاي دولتي مراجعه ميکنند.
معاون وزير بهداشت افزود: به تمام بيمارستانها تأکيد شده است که به هيچوجه نبايد ميزان ارائه خدمات به مردم کم شود و حتي بايد بار بيشتري را تحمل کنند و به خصوص مراکز دولتي بايد ميزان خدمات خود را براي حفظ سلامت مردم افزايش دهند.
خداروشکر.خبر خوبیه