ایران رمان

نسخه‌ی کامل: جدیدترین مدل های جاکفشی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
جدیدترین مدل جاکفشی
[عکس: 0b8457cd1b.jpg]
جدیدترین مدل جاکفشی
[عکس: 4f1f20f583.jpg]
جدیدترین مدل جاکفشی
[عکس: ae5065a48d.jpg]
جدیدترین مدل جاکفشی
[عکس: 4c62dfc3f4.jpg]
جدیدترین مدل جاکفشی
[عکس: 33befc7482.jpg]
جدیدترین مدل جاکفشی
[عکس: 7ea99af4e2.jpg]
جدیدترین مدل جاکفشی
[عکس: f3f4103487.jpg]
جدیدترین مدل جاکفشی
[عکس: cc19b70155.jpg]
جدیدترین مدل جاکفشی
[عکس: 4e5c723fa0.jpg]
جدیدترین مدل جاکفشی
[عکس: d2acf03c66.jpg]
جدیدترین مدل جاکفشی
[عکس: f25b8703e9.jpg]
جدیدترین مدل جاکفشی
[عکس: bd2c29a612.jpg]
جدیدترین مدل جاکفشی
[عکس: 65e0bb1ccd.jpg]
بعضیاش جالب و مفید بودن خیلی
ممنونmara
همان‌طور که میدانید امروزه انواع مدل جاکفشی‌های مد روز و خلاقانه توسط تولیدکنندگان متعدد داخلی و خارجی به بازار عرضه می‌شود که دراین‌بین شرکت یونی هوپر یکی از بهترین و نام‌آشناترین برندها محسوب می‌شود.
یونی هوپر ازجمله تولیدکننده‌های انواع تجهیزات داخل کمدی مانند جاکفشی ریلی بوده که می‌تواند تجربه یک خرید باکیفیت را به شما هدیه کند. درواقع این شرکت در کنار تولید محصولات کارآمد، کیفیت کالا را نیز مدنظر داشته و آن را تضمین می‌کند. لازم به ذکر است تمامی محصولات شرکت یونی هوپر شامل 1 سال خدمات پس از فروش بوده که با ارائه‌دهنده‌ای همچون کابین نت شاپ خیالتان را از یک خرید معتبر کاملاً جمع می‌کند.
چند ماه بعد از زمانی که با یکی دوتا از دوستان در دوره دانشجویی خانه‌ای اجاره کرده بودیم به اهمیت جاکفشی پی بردم. آن زمان با خود فکر کردیم که جاکفشی یک وسیله لوکس است که خریدنش صرف کردن پول اضافه است و به همین خاطر از یکی دوتا جعبه چوبی به‌جای آن استفاده کردیم؛ اما وقتی چند ماه گذشت تازه متوجه اشتباه خودمان شدیم. اول اینکه ساختمان ما طوری بود که نمی‌توانستیم کفش‌ها را بیرون بگذاریم و این باعث شده بود بخشی از جلوی درب خانه به کفش کَن تبدیل شود. اتفاقی که گردوخاک زیادی را به خانه می‌آورد، چون کسی رغبت نمی‌کرد کفش‌هایش را داخل جعبه‌های چوبی که مملو از کفش بود بگذارد و همان‌جا کنار جاکفشی رهایش می‌کرد. وضع کفش‌های خودمان هم تعریفی نداشت. اغلب مجبور می‌شدیم کفش‌ها را روی هم تلنبار کنیم که هم باعث کثیف شدن کفش‌هایمان می شد هم بعضی از کفش‌ها آن‌قدر در قعر جعبه‌ها باقی می‌ماندند که یا فراموش می‌شدند یا وقتی کفش جدیدی می‌خریدیم ناچار بودیم به خاطر کمبود جا یکی از کفش‌های قدیمی را دور بریزیم. حتی اضافه کردن جعبه ای دیگر هم کمکی نکرد. جالب اینکه این جعبه‌ها جای زیادی هم گرفته بودند اما هنوز با مشکل کمبود جا برای کفش‌هایمان مواجه بودیم.
اینجا بود که لزوم خریدن یک جاکفشی کم‌کم جدی شد و بالاخره مجبور شدیم یکی بخریم. جالب اینکه با داشتن جاکفشی، هم بخش قابل‌توجهی از فضای اشغال‌شده کم شد، هم کفش‌هایمان تمیز و مرتب باقی می‌ماند و هم مجبور نبودیم کفش‌های قبلی خودمان را با خریدن کفش جدید دور بیندازیم. علاوه بر این فضای کفش کَن هم کوچک‌تر شد و واقعاً خانه بعدازآن تمیزتر از همیشه به نظر می‌رسید. اهمیت داشتن جاکفشی را ما به روش سخت و دشوارش آموختیم اما خودتان به‌احتمال‌زیاد از قبل به اهمیت آن واقف هستید.