ایران رمان

نسخه‌ی کامل: پورمختار اعلام کرد: جزئیات برنامه کمیسیون اصل 90 برای کاهش گزارش‌ه
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[عکس: ImageThumb2?newsid=68326&w=250&h=165&type=Horizontal]






رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس می گوید می توانیم تصمیمات مناسبی اتخاذ کنیم که مانع بروز تخلف در آینده شود.
محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در گفت وگو با نامه با اشاره به حجم بالای پروند های موجود در این کمیسیون گفت: ما برای این که این موضوع کنترل شود گزارش هایی را به ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ارائه خواهیم کرد که بیشتر ناظر بر روند های نامطلوبی است که موجب بروز تخلف یا سواستفاده می شود.
وی ادامه داد: این روند ها ممکن است در زمینه های مختلفی همچون زمینه های ساختاری، مدیریتی، ضعف قانونی و یا اجرای قوانین مربوط باشد که باید مورد بررسی قرار گرفته و اصلاح شود.
رئیس کمیسیون اصل 90 تاکید کرد: تمام این مسائل را در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مطرح خواهیم کرد و به اعتقاد بنده می توانیم تصمیمات مناسبی اتخاذ کنیم که مانع بروز تخلف در آینده شود.
پورمختار با اشاره به موضوع برداشت 16 میلیارد تومان از ریاست جمهور برای دانشگاه ایرانیان گفت: در این زمینه گزارشی به کمیسیون نرسیده است اما با توجه به این که تقریبا این موضوع منتفی شده است و این که یا پول جا به جا نشده و یا این که به جای خود بازگشته خیلی ورود ما به صلاح نیست.
وی تاکید کرد: اما مسائل مربوط به نحوه هزینه های دولت در دیوان محاسبات مورد بررسی قرار می گیرد و بر همین اساس دیوان محاسبات به این موضوع ورود کرده است و گزارشی از دیوان محاسبات خواهیم گرفت تا اگر تخلفی صورت گرفته باشد برخورد قانونی را انجام دهیم.
پورمختار تصریح کرد: تا کنون گزارشی از دولت یازدهم به کمیسیون اصل 90 نرسیده است.
مشروح گفت وگوی رئیس کمیسیون اصل 90 با نامه را اینجا بخوانید.