ایران رمان

نسخه‌ی کامل: خوب،بد،زشت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
دور هم جمع شدن این همه بازیگر توانا در " خوب، بد، زشت "بی سابقه است


[عکس: 2060720_578.jpg]منوچهر هادی، کارگردان " خوب، بد، زشت" ، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: اولین نکته ای که مجموعه نوروز 92 شبکه 2 سیما متمایز می کند، فیلمنامه موفق کار است و ما کار خود را در فرصت اندکی انجام دادیم و در این فرصت اندک توانستیم متن را کامل کار کنیم و این موفقیت کار محسوب می شود.

هادی گفت: طنز "خوب، بد، زشت" طنز کلامی یا رفتاری نبود بلکه نوعی طنز موقعیت است.

وی ادامه داد: دور هم جمع شدن این همه بازیگر توانای سینم ا، تلویزیون، تئاتر و عوامل حرفه ای پشت دوربین تا به حال بی سابقه بوده است در این مجموعه بازیگرانی مانند امین حیایی، حسن محب اهری، بهاره رهنما، نیلوفر خوش خلق، بهنوش بختیاری، سوسن پرور، روزبه معینی و سیروس همتی نقش آفرینی کردند که از نکات بارز و متمایز کننده مجموعه محسوب می شود.

هادی اظهار داشت: تمام سختی ما در این پروژه کم بودن زمان است اما ما تمام تلاش خود را کردیم کار یکنواخت باشد و این موضوع با همدلی عوامل میسر شده است ما برای به آنتن رساندن کار عجله نمی کنیم چرا که نمی خواهیم کار با سرعت اما بی کیفیت به سرانجام برسد.

وی در مورد داستان مجموعه نیز گفت: در ابتدا فیلمنامه دیگری برای کار در نظر داشتیم که آن فیلمنامه هم داستان خوبی داشت اما با سلیقه من هماهنگ نبود، چرا که صحنه های نزدیک به واقعیت نداشت، اما فیلمنامه ای که بعد از آن با " بابک کایدان" به آن پرداختیم مبتنی بر واقعیت است.

وی خاطر نشان کرد: این قول را می دهم که این مجموعه فضای سالم و نجیبی دارد و امیدوارم مورد اقبال و پسند مردم عزیز ما قرار گیرد.