ایران رمان

نسخه‌ی کامل: «رالی ایرانی» فعلا متوقف است...
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[عکس: IMAGE635324731059813802.jpg]
ساخت فصل دوم از مجموعه «رالی ایرانی» به کارگردانی آرش معیریان به دلیل مشکلات مالی متوقف شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سعید ابوطالب تهیه‌کننده و مستندساز با بیان این مطلب که ساخت فصل دوم «رالی ایرانی» تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است، گفت: متاسفانه تا امروز در جذب سرمایه‌گذار برای ساخت این مجموعه موفق نبودیم، هرچند با چند حامی مالی به توافق اولیه رسیدیم اما خواسته های آنها در خصوص چگونگی تولید این فصل سبب شد تا نتوانیم به توافق نهایی برسیم.
وی تاکید کرد: متاسفانه برخی از اسپانسرها که به دنبال حمایت از ساخت این مجموعه بودند، توقعاتی داشتند که اجرای آنها سبب شد تا ساختار اصلی این مجموعه با تغییر همراه شود. در واقع این گروه از اسپانسرها توقع داشتند که افرادی خاص چه بازیگر و یا چه نابازیگر در مسابقه حضور داشته باشند، این درحالی است که بازیگران باید با شریک خود در بازی راحت باشند.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه برای این مسابقه فیلمنامه و دیالوگی وجود ندارد و گروه بازیگران و هنرمندان باید به راحتی با هم ارتباط برقرار کنند، باید شرکت کنندگان را به گونه ای انتخاب کنیم تا هنرمندان بتوانند به خوبی در کنار هم مسابقه را ادامه دهند.
ابوطالب گفت: متاسفانه برخی از اسپانسرها می خواهند از بازیگران شرکت کننده در مسابقه استفاده تبلیغاتی کنند، اگر چنین روندی در چنین مسابقاتی دنبال شود، مسابقه تبدیل به یک مجموعه پیام بازرگانی می شود که هیچ جذابیتی برای مخاطب نخواهد داشت. ما به دنبال اسپانسرهایی هستیم که به سینم ا و فرهنگ علاقه مند باشد و در کنار آن نیز محصولات و تولیدات حامی مالی تبلیغ شود البته نه به گونه ای که مخاطب را پس بزند.
آرش معیریان کارگردانی این فصل از «رالی ایرانی» را هم برعهده دارد. فرزاد حسنی، الناز شاکردوست، محمدرضا فروتن، بهنوش بختیاری، سیروان خسروی، نیما فلاح و سحر ولدبیگی در سری اول «رالی ایرانی» با یکدیگر به رقابت پرداختند.
ممنون سپاسmara