ایران رمان

نسخه‌ی کامل: مرگ به دلیل اصابت «کاسه توالت»
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
16 اردیبهشت 93

مرگ در زمین فوتبال به دلیل اصابت «کاسه توالت»نزدیک به یک ماه مانده به برگزاری رقابت‌های جام‌جهانی همچنان خشونت بی‌حد و مرز برزیلی‌ها که از خیابان‌ها به سکوهای ورزشگاه‌ها کشیده شده بزرگترین عامل ترس توریست‌ها و هواداران فوتبال برای سفر به این کشور است.

تابناک: یک سال بعد از اینکه برزیلی‌ها در جریان یک بازی محلی سر داور مسابقه را در وسط زمین بریدند این‌بار درگیری هواداران دو تیم در شرق برزیل منجر به مرگ یکی از هواداران با «کاسه توالت» شد. این در حالی است که در این هفته و در نزدیکی هتلی که قرار است محل اقامت تیم ملی انگلستان باشد درگیری هوادران فوتبال با پلیس محلی منجر به مرگ یک نفر شد. همین موضوع باعث شد تا انگلیسی‌ها که به داشتن تماشاگران افراطی مشهورند از امنیت تیم ملی و هوادارانشان در جریان جام‌جهانی برزیل بیمناک شوند.

روز شنبه این هفته بود که در ورزشگاه آرودا در شهر رسیفه در شرق برزیل و در حضور 40 هوادار فوتبال درگیری روی سکوها اتفاق افتاد. طبق گزارش‌ها، کاسه توالت از خارج ورزشگاه، به داخل پرتاب شده و با برخورد به ریکاردو گوس دا سیلوا، باعث کشته شدن این هوادار فوتبال شده است.این تراژدی، درست بعد از کشته شدن چندین کارگر در جریان ساخت استادیوم میزبان دیگری رخ داد. تسریع در کار برای بهره‌برداری سریع از استادیوم، باعث شد تا چندین کارگر، کشته شوند.در شهر رسیفه، 5 بازی در جام جهانی برگزار خواهد شد که البته هیچکدام در ورزشگاه آرودا نخواهد بود و این ورزشگاه برای بررسی‌های بیشتر و بازرسی، فعلا تعطیل خواهد بود.

بیستمین دوره رقابت‌های جام جهانی فوتبال که قرار است از اواخر خردادماه امسال در برزیل برگزار شود یکی از پر انتقادترین دوره‌های این رقابت‌ها از نظر شیوه برگزاری است. علاوه بر اینکه برزیل با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند و همین مسئله موجب شده تا ورزشگاه‌های محل برگزاری این رقابت‌ها در موعد معین آماده نشوند مخالفت‌‍های داخلی با برگزاری این رقابت‌ها در کنار خشونت مهار نشدنی برزیل موجب شده تا خیلی‌ها نسبت به برگزاری آبرومندانه این رقابت‌ها بیمناک شوند.
خــدا رحمتــش کنــه
مــرگ پرافتخاری نصیبــش شــد بیچــاره Tongue
xcvlعجـــــــــــــــــب مرگه به یادماندنیasna
عجججججججبfv