ایران رمان

نسخه‌ی کامل: «آنجلینا» منتخب دریافت عنوان افتخاری ملکه
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
24 خرداد ماه 93

برترین ها: آنجلینا جولی هفته گذشته نشست جهانی مبارزه با خشونت جنسی در جنگ را همراه با ویلیام هیگ، وزیر امور خارجه بریتانیا در لندن برگزار کرد.

روز جمعه که آخرین روز این نشست چهار روزه بود، برد پیت همسر جولی و همچنین همسر ویلیام هیگ نیز در نشست حضور داشتند. جان کری وزیر امور خارجه ایالات متحده نیز به لندن آمد تا در کنار جولی و هیگ سخنرانی اختتامیه نشست را برگزار کنند.

[عکس: 307736_644.jpg]

جولی بخاطر تلاش ها و کمپین هایش در مبارزه با خشونت جنسی و استفاده از تجاوز به عنوان سلاح جنگی، برای دریافت عنوان افتخاری Dame در مراسم امسال جشن تولد ملکه نامزد شد. وی برای استفاده از شهرت و اعتبار بین المللی اش جهت مطرح کردن خشونت علیه زنان به عنوان یک معضل جهانی و تلاش برای جدی گرفته شدن آن در بالاترین سطح ممکن، عنوان "بانو"ی افتخاری را بدست آورد.

وی که یکی از پایه گذاران کمپین جلوگیری از خشونت جنسی (PVSI) است، به جهت اینکه یک شهروند خارجی محسوب می شود در بریتانیا Dame خطاب نمی شود، ولی می تواند عنوان افتخاری Dame را بدست آورد.

[عکس: 307737_442.jpg]

او در این باره می گوید: «دریافت چنین افتخاری برای من بسیار مهم است، زیرا این چیزی است که می خواهم حیات حرفه ای ام را وقف آن کنم. کار کردن در این حوزه و کار کردن با بازماندگان تجاوز برای من باعث افتخار است. می دانم که رسیدن به هدف هایمان یک عمر زمان می برد و می خواهم تمام عمرم را وقف آن کنم.»

جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا در این نشست سخنرانی کرد و جولی را "مدافعی حریص و نترس" خواند. او گفت: «همه ما او را در نقش های قابل توجه بسیاری دیده ایم، ولی شاید ماندگارترین میراث او در واقع نقشی باشد که در زندگی واقعی ایفا می کند، یعنی نقش مدافعی حریص و نترس.»

دنیل دی-لوئیس، ستاره فیلم Lincoln و There Will Be Blood که سه بار برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شده است، نیز برای دریافت نشان افتخار معرفی شده است
خوشگله من دوسش دارم ممنون وانيا جونmaramaramaramaramaramara