ایران رمان

نسخه‌ی کامل: جولان مرد زن نما در سايت های همسريابی!
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
26 خرداد ماه 1393

مردي که با معرفي خود به عنوان زن ، مرداني که در سايتهاي همسر يابي به دنبال شريک زندگي خود بودند را اغفال کرده و از آنها اخاذي مي کرد با تلاش ماموران پليس فتا البرز شناسايي و دستگير شد.

خبرگزاری مهر: مردي که با معرفي خود به عنوان زن ، مرداني که در سايتهاي همسر يابي به دنبال شريک زندگي خود بودند را اغفال کرده و از آنها اخاذي مي کرد با تلاش ماموران پليس فتا البرز شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ يزدان نيکنام با اعلام اين خبر گفت : در پي مراجعه مردي جواني به پليس فتا استان البرز و اظهار شکايت مبني بر اينکه از سوي يک سايت همسريابي در فضاي مجازي اغفال شده و مورد اخاذي قرار گرفته است بررسي موضوع در دستور کار ماموران اين پليس قرار گرفت.

شاکي در تحقيقات تکميلي ماموران گفت از طريق يک سايت همسريابي که در فضاي مجازي بارگذاري شده بود به دنبال شريک زندگي براي خود بودم که با دختري آشنا شدم که از نظر شرايط اخلاقي و زندگي کاملا با هم تفاهم داشتيم .

نيکنام افزود: پس از مدتي که از اين ارتباط اينترنتي بين مرد جوان و شريک اينترنتي گذشت ، کاربر اينترنتي با ارسال ايميلي از شاکي مي خواهد در صورت تمايل به ملاقات حضوري با وي ، مبلغ 4ميليون ريال به حسابش واريز کند.

وي ادامه داد: مرد جوان که تحت تاثير سخنان به اصطلاح شريک آينده زندگي خود قرار گرفته بود و کاملا به وي اعتماد داشت مبلغ مذکور را به حساب مورد نظر واريز و طي تماس تلفني از متهم مي خواهد تا مکان و زمان قرارشان را مشخص کند که وي هر گونه تماس تلفني و واريز وجه به حسابش را انکار کرده و تماس را قطع مي کند.

رئيس پليس فتا استان البرز گفت : ماموران با انجام کارهاي اطلاعاتي و رصد فضاي مجازي دريافتند که متهم کسي جز يک مرد نيست که با معرفي خود به عنوان زن و راه اندازي سايت هاي همسريابي مردان جوان را اغفال کرده و از آنها اخاذي مي کرد.

وي افزود: با توجه به حساسيت موضوع ماموران موفق شدند با بکارگيري شيوه هاي نوين کشف جرم و انجام کارهاي اطلاعاتي مخفيگاه متهم را شناسايي و وي را طي يک عمليات غافلگيرانه دستگير کنند.

نيکنام تصريح کرد: متهم پس از انتقال به پليس فتا به جرم خود مبني بر بارگذاري يک سايت همسريابي و معرفي خود به عنوان دختراعتراف کرده و اقرار داشت که با جلب اعتماد مردان جواني که به دنبال شريک زندگي خود بودند از آنها مي خواست تا به منظور آشنايي بيشتر و ملاقات حضوري با واريز وجه نقد به حساب وي از آنها کلاهبرداري مي کند.
عجــب روزگاری شــده.. همه دارن گوش همو میبــرن gla
ممنون متن جالبي بودmaramaramaramaramara
:-2-42-:اه سر تخته بشورنش چه وضعيتي شده بخدا