ایران رمان

نسخه‌ی کامل: از «محمدرضا گلزار» چه خبر؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
31 خرداد ماه 93

محمدرضا گلزار" بازيگر فيلم حبيب‌الله كاسه‌ساز مي‌شود. محسن كاسه‌ساز در اين باره گفت: فیلمنامه "آقازاده" با مضمون روحانیت کامل شده و حتي با محمدرضا گلزار برای بازی در این کار صحبت کرده‌ایم. هزینه‌های تولید این کار سنگین است؛ فعلا برای تولید آن دست نگه داشته‌ایم.


نسیم آنلاین: "محمدرضا گلزار" بازيگر فيلم حبيب‌الله كاسه‌ساز مي‌شود. محسن كاسه‌ساز در اين باره گفت: فیلمنامه "آقازاده" با مضمون روحانیت کامل شده و حتي با محمدرضا گلزار برای بازی در این کار صحبت کرده‌ایم. هزینه‌های تولید این کار سنگین است؛ فعلا برای تولید آن دست نگه داشته‌ایم.

محسن کاسه ساز فیلمنامه نویس جوان سینم ای ایران که فیلمنامه سینم ایی «آقازاده» را در دستور کار دارد درباره وضعیت تولید آن گفت: سناریوی کار کامل شده و کارگردانی و تهیه‌کنندگی را پدرم حبیب کاسه ساز برعهده خواهد داشت اما از آنجا که هزینه‌های تولید این کار سنگین است فعلا برای تولید آن دست نگه داشته ایم.

کاسه ساز درباره مضمون «آقازاده» گفت: کار مضمونی دارد درباره روحانیت و البته که پروانه ساخت آن را هم گرفته ایم. حتی با محمدرضا گلزار برای بازی در آن صحبتهایی کرده بودیم اما هنوز ساخت کار جدی نشده است.