ایران رمان

نسخه‌ی کامل: 10 سایت برتر برای جستجو نام دامنه و دومین
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
من در این مقاله بهترین 10 موتور جستجو نام دامنه در وب را برای شما بیان می کنم . شما می توانید از این موتورهای جستجو نام دامنه برای بررسی دامنه ای که مورد نظرتان است هنوز برای خرید آزاد است یا نه و یا برای نمایش اطلاعات کامل یک دامنه از آنها استفاده کنید.
1 – Ajax Whois : نام دامنه ای که شما مورد نظرتان است در این سایت وارد کنید و اجاکس به شما خواهد گفت که آیا این نام هنوز در دسترس می تواند باشد یا خیر و همچنین شما می توانید پسوندهای دامنه را ویرایش کنید و نتیجه را در سمت راست آن ببینید مانند ( .com .net .biz و غیره ) همچنین در این سایت می توانید جستجوهای خود را برای نام دامنه ای که انجام داده اید ذخیره کنید برای اینکه بعدا بتوانید دوباره به آنها براحتی دسترسی داشته باشید.
2 – BustAName : BustAName نه تنها به طور معمول فراهم کننده جستجو برای نام دامنه بلکه همچنین ارائه کننده ابزار های برای پیدا کردن یک نام دامنه واقعی خوب میباشد . شما می توانید گروهی از کلمه های ایده ال مورد نظر خود را لیست کنید و BustAName برای شما احتمالات مختلف را نشان خواهد داد . این سایت یک منبع بزرگ برای پیدا کردن یک نام دامنه خوب میباشد.
3 – DomainTyper : DomainTyper همان گونه که شما نام دامنه خود را تایپ می کنید و به پایان میرسانید برای شما نشان می دهد که آیا این نام در دسترس می تواند باشد یا نه و همچنین دارای یک ژنراتور برای نام دامنه خوب میباشد که شما میتوانید از آن برای نام دامنه های بکر استفاده کنید.
4 – Domai.nr :Domain.nr ساده و کارآمد است . فقط نام دامنه ای که شما مد نظرتان میباشد را در این سایت تایپ کنید و Domai.nr به سرعت به شما نشان خواهد داد که آیا این نام در دسترس میباشد یا نه . یکی دیگر از ویژگی های جالب Domai.nr این است که تمام احتمالات نام دامنه که می توانید شما آن را ایجاد کنید را نشان می دهد.
5 – DomainsBot : در بنر جستجو DomainsBot نام دامنه خود را تایپ کنید ، برای شما یک بازخوای فوری از در دسترس بودن نام دامنه همراه با گزینه های ممکن را نشان خواهد داد.
6 – Domain Tools : شما می توانید یک جستجو ساده برای نام دامنه در Domain Tools انجام دهید . آنها همچنین ارائه یک مجموعه مفید از ابزارهای دامنه مانند ، مانیتور نام دامنه، یک هشدار با نام تجاری ، ابزار DNS و چیزهای بیشتر میباشند.
7 – Domize : Domaiz یک ابزار ساده برای جستجوی نام دامنه میباشد . تنها نام دامنه مد نظر خود را در این سایت تایپ کنید Domize به شما نشان خواهد داد که این نام با چه پسوندی می تواند در دسترس باشد . همچنین می توانید جستجو و کار خود را برای استفاده بعدی ذخیره کنید.
8 – Dotomator : Dotomator یک ابزار جستجوی سرگرم کننده برای نام دامنه میباشد . شما می توانید از Dotomator برای ایجاد نام های بلقوه و یا با استفاده از ژنراتور وب 2.0 برای برخی از نام های تصادفی در لیست بهره ببرید.
9 – Instant Domain Search : این یک سایت ساده برای جستجو نام دامنه میباشد .
10 – Nameboy : Nameboy می تواند به شما برای ایجاد نام دامنه مناسب کمک کند . یک نام دامنه دو کلمه که مد نظرتان میباشد را وارد کنید Nameboy انها را جفت مي كند و تمام احتمالات ممکن را برای شما نشان می دهد از جمله واژهای قافیه ای هم نشان خواهد داد.
جهت ثبت دامنه کلیک نمایید.
لینک: