ایران رمان

نسخه‌ی کامل: [color=#ff0000]سینم[/color] اها تا سحر میزبان مردم می شوند
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
7 تیر ماه 93

سخنگوی شورای صنفی نمایش از ادامه اکران فیلم‌های سینم ایی در شب‌های ماه مبارک رمضان تا هر زمان که مخاطب وجود داشته باشد، خبر داد.

[b]

خبرگزاری مهر:
سخنگوی شورای صنفی نمایش از ادامه اکران فیلم‌های سینم ایی در شب‌های ماه مبارک رمضان تا هر زمان که مخاطب وجود داشته باشد، خبر داد.[/b]

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با بیان این مطلب که طرح ویژه ماه مبارک رمضان سینم اها از اول همین ماه اجرایی می شود، گفت: در این طرح بلیت سینم اها بعد از افطار نیم بها می شود. البته سینم اها می توانند تا بعد از پایان سانس نمایش فیلم های روی پرده، فیلم های دیگری را اکران کنند.

وی با اشاره به این که انتخاب فیلم هایی که در سانس ویژه نمایش داده می شود برعهده سینم ادار است، توضیح داد: البته شورای صنفی نمایش تمایل دارد فیلم های پرفروش سینم ای ایران در سال 93 مانند «خط ویژه» در این طرح گنجانده شود.

فرجی در پایان گفت: طرح ویژه اکران در ماه مبارک رمضان هیچ تفاوتی با سال گذشته ندارد و سینم اها تا هر زمان از شب که مخاطب داشته باشند می توانند فیلم های خود را به نمایش بگذارند. تنها تفاوت، تغییر نام این طرح است که از طرح «اذان تا اذان» به طرح «ویژه ماه مبارک رمضان» تغییر نام داده است.

طرح «اذان تا اذان» از چند سال پیش تا کنون در ماه مبارک رمضان و در سینم اها اجرا می شود. این طرح با هدف جذب مخاطبان به سینم ا در طول ماه مبارک رمضان اجرایی شد و فیلم های پرفروش سال های گذشته و همچنین فیلم های خاطره انگیز سینم ای ایران طی 30 سال گذشته به نمایش گذاشته می شد.

این طرح معمولا با استقبال خوبی از سوی سینم ادوستان همراه بود اما در سال جاری این طرح به طرح ویژه ماه مبارک رمضان تغییر نام داده است و بیشتر فیلم های پرفروش سال 93 و البته به انتخاب سینم ادار به نمایش گذاشته می شود. همچنین در این طرح از افطار به بعد بلیت سینم اها نیم بها می‌شود.

نیروی انتظامی امسال هم با نمایش فیلم از افطار تا سحر در سینم اها موافقت کرده است.