ایران رمان

نسخه‌ی کامل: رونمایی از نفیس ترین قرآن جهان اثر نابغه هنری تحت پوشش کمیته امداد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
به گزارش خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران این کارشناس ادبیات فارسی با بیان اینکه از دوران دبستان تا دانشگاه به علت مشکلات مالی تحت حمایت این نهاد قرار گرفته است، افزود: بزرگترین افتخارم این است که از خانواده کمیته امداد امام(ره) محسوب می شوم و موفقیتم را مدیون زحمات و حمایتهای این نهاد هستم.

این هنرمند بیرجندی که از سن 22 سالگی خوشنویسی را آغاز کرده است، گفت: با توجه به اینکه در برهه ای از زمان مشکل مالی داشتم با توکل به خداوند و حمایتها و کمکهای مالی کمیته امداد امام (ره) و تلاش و پشتکار مسیر پیشرفتم مشخص شد.

این هنرمند نخبه در ارتباط با همکاریش با کمیته امداد امام(ره)، یادآور شد: در دوران دانشجویی در کانون ها و اردوهای این نهاد به افراد تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) آموزش دادم و هم اکنون نیز در صورت نیاز این نهاد علاقه مند به ارائه آموزشهای رایگان به افراد تحت حمایت هستم.

این نابغه هنری 44 ساله کشورمان در ارتباط با تاثیر کار با آیات قرآن در زندگیش گفت:هر شب تا صبح کار قرآنی می کنم و این جزء لاینفک زندگیم شده است و در کارهای مینیاتوری هم به غیر از کار مذهبی هستم و کاری دیگری انجام نمی دهم.

وی با بیان اینکه در دوره دانشجویی شماره چشمش 5 بوده است،ادامه داد:از زمانی که کتابت قرآن می کنم از عینک استفاده نمی کنم و برای چشمانم هم مشکلی پیش نیامده است که قطعا از تاثیرات انس با قرآن است.

بهدانی معتقد است جوانان با توکل به خداوند متعال و مشخص کردن مسیر کار و پشتکار ، موفقیت حاصل می کنند.

این هنرمند بیرجندی کاتب 50 قرآن با خطوط مختلف خوشنویسی، کاتب بزرگترین و کوچکترین قرآن طلای دنیا، بزرگترین نهج البلاغه طلای دنیا و نخستین قرآن شکسته و معلا است و در نقاشی، مینیاتور و خط نیز تبحر دارد.

وی شاگرد استادانی همچون محمود فرشچیان، استاد حیدری و استاد کاتبیان نوسی در رشته های نگارگری، خوشنویسی و نقاشی بوده است.