ایران رمان

نسخه‌ی کامل: پرواز عطاران با قالیچه پرنده
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
به گزارش خبرنگار سینم ا باشگاه خبرنگاران، فیلم سینم ایی ردکارپت (فرش قرمز) ساخته رضا عطاران طی شش روز نمایش خود در 23 سالن تهران توانست به فروشی معادل رقم 185 میلیون تومان دست پیدا کند.

گفتنی است،‌ به این فیلم تاکنون سالنی در شهرستان‌ها اختصاص داده نشده است اما فروش آن طی روزهای اخیر روندی تصاعدی پیدا کرده به طوری که شب گذشته فروش این فیلم فقط در یکی از سالن‌های نمایش آن (سینم ا آزادی) 12 میلیون تومان بود و به سانس فوق‌العاده نیمه شب کشیده شد. اما فیلم "برف" اولین ساخته مهدی رحمانی طی هشت روز به نمایش در آمدن خود در 16 سالن تهرانی‌اش تنها توانستم 38 میلیون تومان بفروشد و این رقم در 9 سالن شهرستانی این فیلم طی 7 روز نمایش آن هم چیزی بیشتر از 15 میلیون تومان نبوده که در مجموع باید گفت: "برف" در 24 سالن و طی هشت روز نمایش فقط 53 میلیون تومان فروش داشته البته وضعیت فیلم "دربست آزادی" ازاین هم وخیم‌تر است و این فیلم در هشت سالن تهران و پنج سالن شهرستانی‌اش طی دو هفته نمایش در تهران و یک هفته در شهرستان‌ها تنها توانسته 33 میلیون تومان فروش داشته باشد که این رقم کف فروش را حفظ نمی‌کند و روی همین حساب درباره پایان اکران آن زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد.

به گفته پخش کننده این فیلم سرگروه "دربست آزادی" تغییر کرده اما اکران آن همچنان در سینم ا آزادی ادامه دارد.

متروپل مسعود کیمیایی هم که اکران آن از 47 روز پیش آغاز شده بود و اکنون در 30 سالن ادامه دارد تا این لحظه توانسته 530 میلیون تومان فروش داشته باشد که سهم تهران از این رقم 350 میلیون تومان بوده است.

"50قدم آخر" که در حال حاضر چهار سالن در تهران و 10 سالن شهرستانی را در اختیار دارد طی 20 روز نمایش خود توانسته 75 میلیون تومان در تهران و 20 میلیون در شهرستان‌ها فروش داشته باشد.

با این اوصاف باید گفت که فیلم رضا عطاران همانطور که از زمان جشنواره فجر تصور می‌شد در گیشه‌ها خیلی موفق بوده و حالا عطاران در اوج قرار دارد طوری که باید گفت ظاهرا فرش قرمز او پرواز هم می‌کند!

انتهای پیام/ اس