ایران رمان

نسخه‌ی کامل: شکایت لیلا اوتادی به خاطر یک فیلم شیطانی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
به گزارش سه نسل به نقل از سینم ا پرس، این بازیگر سینم ا و تلویزیون که فیلمنامه «شیطان شلوار لی می پوشد» را خریداری کرده است گفت: من از حبیب الله کاسه ساز و علی عطشانی شاکی هستم زیرا تحت فشار نامه ای دستی برای دریافت پروانه ساخت از من گرفتند.

وی تاکید کرد: به غیر از من هیچ صاحب و مالکی برای «شیطان شلوار لی می پوشد» وجود ندارد و من گفته های آقای اعتباریان را تایید می کنم که آقای عطشانی، حبیب الله کاسه ساز را برای تهیه فیلم وارد کرده و هیچ قراردادی وجود ندارد.

اوتادی در پایان خاطرنشان کرد: من از حبیب الله کاسه ساز و علی عطشانی شکایت کرده ام و پیگیر این شکایت هستم و فعلا در مورد ساخت فیلم «شیطان شلوار لی می پوشد» اقدامی صورت نمی گیرد.

اوتادی مال غیر را به من فروخته شکایت کنم رأی به نفع من است

حبیب الله کاسه ساز گفت: لیلا اوتادی به دست خودش و در جلسه ای با حضور علی عطشانی تهیه فیلم را به من واگذار کرد و نمی دانم چه اتفاقی رخ داده است که یک شبه متحول شده و تصمیم گرفته خود تهیه کنندگی فیلم را انجام دهد.

تهیه کننده فیلم «شیطان شلوار لی می پوشد» افزود: لیلا اوتادی به همراه علی عطشانی دو سه جلسه به دفتر من آمدند و در این جلسات من تهیه کنندگی فیلم را پذیرفتم و برای آن درخواست پروانه دادم و با عوامل تولید فیلم قرارداد بستم.

وی ادامه داد: مگر لیلا اوتادی مجوز تهیه کنندگی دارد و یا کار تهیه انجام داده است که یک باره تصمیم گرفته است تهیه کنندگی این فیلم را خودش انجام دهد. در حالی که ما با بازیگر و عوامل فیلم مذاکره کرده ایم و قرار است 10 روز دیگر فیلم را کلید بزنیم و آن را برای جشنواره فجر آماده کنیم و در این مدت از سوی خانم اوتادی هیچ تماسی مبنی بر اعتراض شان نداشته ایم.

کاسه ساز با تاکید بر این که از این حرف ها و رفتارهای لیلا اوتادی گله مند است، تصریح کرد: این بازیگر حدود یک سال و نیم سال پیش هم برای تهیه فیلم با من صحبت کرده بود و خبری نشده بود تا این که علی عطشانی با من تماس گرفت و با خانم اوتادی به دفتر من آمدند.

از این موضوع که قرار بوده آقای اعتباریان این فیلم را تهیه کنند اطلاع داشتم اما طی تماس هایی که با برخی افراد حاضر در شورای پروانه ساخت وزارت ارشاد و تهیه کنندگان داشتم متوجه شدم به دلیل برخی مشکلات فعلا به حمید اعتباریان پروانه نمی دهند و این تهیه کننده هم به عطشانی گفته بود از تهیه این فیلم منصرف شده است. ضمن این که طی تماس هایی که با ایشان داشتم از درخواست من برای تهیه کنندگی فیلم مطلع بودند.

وی افزود: به همین دلیل برای تهیه «شیطان شلوار لی می پوشد» درخواست تهیه کنندگی دادم و پروانه ساخت صادر شد و با صدور پروانه با جواد رضویان برای بازی در نقش اول فیلم قرارداد بستم. خانم اوتادی هم یکی از گزینه های ما برای نقش شیطان بود و عوامل پشت دوربین تقریبا قطعی شده اند.

کاسه ساز در مورد بندی که در فروش فیلمنامه قید شده بوده در مورد سهم فیلمنامه نویس از فروش خاطرنشان کرد: این در واقع خیانت در امانت است اگر چنین بندی بوده و خانم اوتادی با من در مورد آن حرفی نزده و مال غیر را به من فروخته و به عنوان مالک اصلی فیلمنامه با من قرارداد امضا کرده است.

اگر من از ایشان شکایت کنم با توجه به این که من فکر می کردم هیچ مدعی دیگری در مورد فیلمنامه وجود ندارد رای دادگاه به نفع من خواهد بود. در ضمن شماره حساب از لیلا اوتادی درخواست کردیم تا مبلغ قرارداد را طبق روال معمول پس از پروانه ساخت به حساب وی واریز کنیم.