ایران رمان

نسخه‌ی کامل: جزییات حادثه آتش سوزی در متروی تهران
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
23 تیر ماه 93

اورژانس تهران اعلام کرد: حادثه صبح امروز در متروی تهران بین ایستگاه بهارستان و ملت که ناشی از آتش گرفتن لنت مترو بوده ۹ نفر مصدوم بر جا گذاشت.

خبرگزاری فارس:
اورژانس تهران اعلام کرد: حادثه صبح امروز در متروی تهران بین ایستگاه بهارستان و ملت که ناشی از آتش گرفتن لنت مترو بوده ۹ نفر مصدوم بر جا گذاشت.

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: حادثه صبح امروز در متروی تهران،آتش سوزی نبود بلکه لنت چرخ مترو آتش گرفت که باعث ترس مردم شد، مردم ترسیده، از ترس برای فرار و خروج از ایستگاه هجوم آوردند و برخی حتی با شکستن شیشه ها از پنجره خارج شدند، بر اثر این هجوم 9 نفر مصدوم شدند که با حضور مأموران اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی گفت: این حادثه که ساعت ۱۰ و ۱۳ دقیقه صبح امروز رخ داد، فوتی نداشت، 8 نفر از مصدومان به بیمارستان سینا و یک نفر به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شدند. البته مأموران اورژانس هنوز در محل حضور دارند.

مترویی‌ها باز هم تکذیب کردند

در حالی شاهدان عینی از آتش سوزی در یکی از واگن‌های مترو ایستگاه بهارستان خبر داده‌اند که مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری در این باره اظهار دارد که هیچ آتش سوزی در این ایستگاه‌ صورت نگرفته است.

حدود ساعت 10 صبح و بر اساس اظهارات شاهدان عینی آتش‌سوزی دریکی از واگن مترو در ایستگاه بهارستان( تونل ملت به سمت بهارستان) صورت گرفته است.

این در حالی است که بر اساس اظهارات بیان شده برخی از مسافران نیز زخمی و در ادامه آتش‌نشانی و اورژانس به محل اعزام شده‌اند.

یکی از شاهدان عینی طی تمایس تلفنی با فارس گفت که بر اساس این اتفاق مسافران از قطار پیاده و در مسیر ریل از تونل خارج شدند.

در همین رابطه خبرگزاری فارس موضوع را از طریق مقدم مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو جویا شد که وی در این رابطه اظهار داشت: هیچ آتش‌سوزی در این ایستگاه رخ نداده است.

وی تصریح کرد: تنها بر اثر اتصال برق (مقاومت سقفی قطار) دودی حاصل می‌شود که در ادامه مسافران ترسیده و به دلیل همین ترس باعث افتادن در برخی از راهروها می‌شوند.