ایران رمان

نسخه‌ی کامل: راهپیمایی روز قدس از رادیو تهران منعکس می شود
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ ويژه برنامه راهپيمايی روز قدس به منظورترغيب شهروندان به حضور پرشور و انقلابی درراهپيمايی، تحليل موضوعاتی همچون فلسطين و آخرين تحولات منطقه روی آنتن می رود.

پژمان کریمی، سردبیر برنامه گفت: این برنامه در روز جهانی قدس با انعکاس حضور گسترده مردم در راهپیمایی پیام جدی به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی می دهد.

همه مسلمانان جهان در این شرایط بحرانی و حساس وظیفه دارند واکنشی جدی به وقایع غزه داشته باشند، ویژه برنامه " طنین انتفاضه" با هدف پوشش رسانه‌ ای راهپيمايی روز جهانی قدس و به مناسبت روز پیروزی مسلمانان و شكست استكبار جهانی از ساعت 9 تا 12 روي آنتن شبکه رادیویی تهران می رود.

وی با اشاره به این که در برنامه ،کارشناسان و صاحب نظران خاورمیانه، تصویری از وضعیت فعلی سرزمین اشغالی ارائه می کنند، افزود: در این برنامه ضمن انعکاس حضور گسترده هموطنانمان در راهپیمایی این روز و اشاره به دستاوردهای روز جهانی قدس، وضعیت فعلی سرزمین اشغالی و اهداف اشغال فلسطین و دلایل آن بررسی و از اهداف آینده رژیم صهیونیسم پرده برداری می شود.

کریمی به بخش های دیگر برنامه اشاره کرد و ادامه داد: در خصوص انعکاس حضور مردم در مراسم ویژه روز قدس و راهپیمایی این روز، گزارشگران رادیو تهران با استقرار در مسیرهای راهپیمایی و گفت وگو با مردم، اخبار حضور پرشور و باشکوه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی را نیز منعکس می کنند.

ویژه برنامه "طنین انتفاضه " از ساعت 9 تا 12 با تهیه کنندگی رضا قربانی و گویندگی رضا خضرائی از شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می شود.

[highlight=#ffffff]انتهای پیام/[/highlight]