ایران رمان

نسخه‌ی کامل: بازار داغ کنسرت‌ ها ‌در تهران
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
16 مرداد ماه 93

خبرگزاری مهر: گروه‌های موسیقی در شاخه‌های مختلف سنتی، پاپ و تلفیقی مرداد ماه امسال خود را برای اجراهای زنده در تالارهای مختلف پایتخت آماده کرده‌اند و مردم تهران می‌توانند شب‌های خود را با حضور در کنسرت‌ها پربارتر کنند.با نزدیک شدن به نیمه تابستان شاهد بازار داغ کنسرت‌های موسیقی هستیم.

فرمان فتحعلیان؛ مجتمع نیکوکاری «رعد»


فرمان فتحعلیان خواننده برگزیده اولین و تنهاترین جشنواره برگزار شده موسیقی پاپ هم بالاخره بعد از مدت‌ها بی‌خبری تازه‌ترین کنسرت خود را در مجتمع نیکوکاری «رعد» برگزار می‌کند. این کنسرت که از روز چهاردهم مرداد آغاز شده تا 17 مردادماه در تالار مجتمع نیکوکاری رعد برگزار می‌شود.

گروه «اینک»؛ تالار رودکی

گروه موسیقی «اینک» به خوانندگی آرش کمانگری هم طی امشب و فردا شب در تالار رودکی میزبان دوستداران موسیقی خواهد بود.

همایون شجریان؛ تالار وزارت کشور

اولین اجرای زنده آلبوم پرفروش «نه فرشته‌ام نه شیطان» نیز از امروز آغاز مي‌شود و 17، 18 و 23 مردادماه نیز در تالار وزارت کشور میزبان علاقه‌مندان موسیقی ایرانی خواهد بود. این کنسرت ساعت 18 و 21:30 با حضور ارکستری از نوازندگان ایرانی در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌شود.

سیروان خسروی؛ نمایشگاه بین‌المللی

سیروان خسروی دیگر خواننده موسیقی پاپ کشورمان هم اولین کنسرت سال 93 خود را امروز، فردا و 20 مردادماه در تالار میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌کند.

آقای سماع؛ تالار رودکی

کنسرت «آقای سماع» با همراهی سماع قونیه کاری از امیرحسین حسنی‌نیا هم طی روزهای 19 و 20 مرداد ماه در تالار رودکی اجرا می‌شود.پروژه موسیقایی «آقای سماع» تاكنون در شهر‌های استانبول و دبی روی صحنه رفته است، این در حالی است که اميرحسين حسني‌نيا سال گذشته نيز با اجرای اپرای «اينک شمس» در تهران روی صحنه رفته بود. «آقای سماع» با همراهی سماع‌گران قونيه و در ژانر موسيقي تلفيقی قرار گرفته است.

علی لهراسبی؛ نمایشگاه بین‌المللی تهران

علی لهراسبی خواننده پاپ کشورمان نیز در ادامه کنسرت‌های تابستانی خود روز 23 مردادماه میزبان علاقه‌مندان در تالار میلاد نمایشگاه بین‌المللی خواهد بود. این کنسرت موسیقایی ساعت 18:30 و 21:30 به رهبری ارکستر فربد یزدانفر برگزار می‌شود.

گروه «سایه‌سار»؛ حوزه هنری

گروه موسیقی «سایه‌سار» ازجمله گروه‌های فعال در حوزه موسیقی ایرانی نیز روزهای 23 و 24 مردادماه در تالار سوره حوزه هنری کنسرت «روزهای خوب» را برگزار می‌کند.

بنیامین بهادری؛ نمایشگاه بین‌المللی

بنیامین بهادری دیگر خواننده موسیقی پاپ کشورمان هم روز 24 مردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران اجراهای تازه خود را شروع می‌کند. این خواننده که اخیرا تک آهنگ «اصلا صداش کردی» را در فضای مجازی منتشر کرده است، روز 24 مردادماه در دو نوبت میزبان علاقه‌مندان خود با اجرای چند قطعه جدید و منتخبی از آلبوم‌های قبلی‌اش خواهد بود.

گروه «گیل و آمارد»؛ تالار وحدت

گروه موسیقی «گیل و آمارد» هم 28 و 29 مردادماه امسال در یک کنسرت متفاوت و ویژه میزبان علاقه‌مندان موسیقی گیلان با اجرای قطعاتی تازه در تالار وحدت خواهد بود.

گروه «آیان»

گروه ترکیبی «آیان» نیز در 28 مردادماه تازه‌ترین کنسرت موسیقایی خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌کند. سرپرستی این گروه را در این کنسرت ترکیبی که ساعت 21:30 تاریخ یاد شده میزبان علاقه‌مندان موسیقی تلفیقی است هژیر مهرافروز برعهده دارد.

حمید عسگری؛ نمایشگاه بین‌المللی تهران

حمید عسگری خواننده پرطرفدار این سال‌های موسیقی پاپ کشورمان هم روز 29 مردادماه امسال در تازه‌ترین کنسرت موسیقایی خود قطعات تازه‌ای را اجرا می‌کند. این کنسرت ساعت 18:15 و 21:30 در تالار میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

لیلی افشار ؛ فرهنگسراي نياوران

لیلی افشار روزهای 18 و 19 مردادماه برای ایرانیان گیتار کلاسیک می‌نوازد. لیلی افشار به عنوان نخستین زن دنیا که در رشته نوازندگی گیتار دکترای خود را اخذ کرده است، رسیتال گیتار خود را 18 و 19 مرداد در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌کند.

افشار در این کنسرت به اجرای آثاری از آهنگسازان معاصر می‌پردازد و قطعاتی از تدسکو، باخ، لئو براور و البنیز را خواهد نواخت. همچنین، براساس روال کنسرت‌های این هنرمند، در این کنسرت قطعاتی از موسیقی محلی مناطق مختلف ایران نیز اجرا می‌شود که آنها را برای گیتار تنظیم کرده است.