ایران رمان

نسخه‌ی کامل: آمادگی جامعه پزشکی ایران برای اعزام به غزه
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
خبرگزاری مهر :18مردادماه 93


اجتماعی > بهداشت و سلامت آمادگی جامعه پزشکی ایران برای اعزام به غزه
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران از آمادگی کامل جامعه پزشکی کشور برای ارائه خدمات درمانی به مجروحان و مصدومان غزه خبر داد.






دکتر علیرضا زالی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مردم مظلوم غزه چندین هفته است که مورد حملات سهمگین، ناجوانمردانه و غیر انسانی قرار گرفته اند و یکی از مشکلات امکان نداشتن ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مجروحان است.

وی با بیان اینکه ما از طریق پیامک و نامه به روسای نظام پزشکی سراسر کشور و جامعه پزشکی برای حضور در تجمع روز شنبه اطلاع رسانی کرده‌ایم افزود: بسیاری از کشتارهایی که در غزه صورت می‌گیرد برخلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی حقوق زنان و کودکان است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران همچنین از آمادگی جامعه پزشکی برای پذیرش مجروحان غزه در بیمارستانهای کشورمان خبر داد و گفت: جامعه پزشکی کشور علاوه بر آمادگی برای اعزام به غزه، با افتخار می توانیم میزبان ارائه خدمات درمانی به مردم غزه باشیم.

زالی در خصوص نامه اعتراضی به مجامع جهانی پزشکی افزود: پیشنهاد ما به هیئت رئیسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی، موضوع اقدامات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی در نهادهای بین‌المللی حوزه سلامت یا سازمان بهداشت جهانی است.
[عکس: IMG13393215.jpg]