ایران رمان

نسخه‌ی کامل: فرمول‌یک باید از آمریکا یاد بگیرد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مونتویا که بعد از خداحافظی با رقابت‌های فرمول‌یک به نس‌کار پیوست، پس از آنکه در حد انتظارات تیم‌ها ظاهر نشد، تصمیم گرفت این فصل در ایندی‌کار حضور داشته باشد.


او درباره کم‌شدن میزان تماشاگران در رقابت‌های فرمول‌یک نظرات خود را این‌طور بیان کرد.


مونتویا گفت: اول از همه فرمول‌یک باید صدای موتورهای شش سیلندر جدید را عوض کند. البته این وضعیت آسانی برای آنها نخواهد بود، چون مدام از بالابودن هزینه‌ها در این مسابقات حرف زده می‌شود. اما تا به حال فرمول‌یک این‌طور نبوده است.


در مورد تماشاگران می‌توانند به ایندی‌کار نگاه کنند. ایندی‌کار برای تماشاگرانش همیشه بهترین‌ها را دارد.


وی افزود:برای حضور بیشتر تماشاگران در فرمول‌یک، می‌توانند به ایندی کار نگاه کنند. تماشاگران می‌توانند در اطراف پیست دور بزنند و فقط اتومبیل‌ها را نگاه نکنند. یا در نس‌کار رانندگان را هیچ وقت در گاراژها نمی‌بینید.


مونتویا تاکید کرد: در فرمول‌یک اتومبیل‌ها همیشه آنجا هستند. اما رانندگان همیشه در MotorHome‌ها هستند. پدوک همیشه به روی تماشاگران بسته است. همه چیز آنجا درهم و برهم است و هیچ وقت به جواب درستی نمی‌رسید.


بیشتر از همه نس‌کار این موضوع را درک کرده که این یک ورزش است. فرمول‌یک خیلی اروپایی فکر می‌کند، اما در نهایت این یک ورزش است. آنها باید طرفداران را دوست داشته باشند.


انتهای پیام/