ایران رمان

نسخه‌ی کامل: تجليل از سجادی در پايان مسابقات هندبال
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجانشرقی و شهرتی فر فرماندار شهرستان تبریز از نصراله سجادی و خسرو نصیری سرپرست فدراسیون هندبال تجلیل کردند.

در این مراسم لوح یادبود ویژه مسابقات و هدایایی از سوی ستاد برگزاری به این مهیمان اهداء شد.

پیش از این مراسم محمد شفیق دبیر کل کنفدراسیون هندبال آسیا و رئیس کمیته فنی مسابقات و احمد ابواللیل مدیر اجرائی فدراسیون هندبال آسیا با اهداء لوح یادبود کنفدراسیون هندبال آسیا و پیراهن رسمی این کنفدراسیون به اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجانشرقی و نصراله سجادی، در خصوص برگزاری شایسته و بی نظیر چهاردهمین دوره رقابتهای هندبال قهرمانی جوانان آسیا در تبریز تجلیل کردند.

در این آیین همچنین شهرتی فر فرماندار شهرستان تبریز و سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان استان حضور داشتند واز محمد شفیق دبیر کل کنفدراسیون هندبال آسیا و رئیس کمیته فنی مسابقات ، احمد ابواللیل مدیر اجرائی فدراسیون هندبال آسیا ، امین البروانی نماینده فدراسیون هندبال آسیا ، جاسم الدیاب مدیر فنی فدراسیون هندبال آسیا ، داود توکلی رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال آسیا و سایر کادر فنی و ناظری و 8 کوبل داوری از آسیا و اروپا تقدیر به عمل آمد.

در این آیین لوح های یادبود و هدایی از سوی ستادبرگزاری و فدراسیون هندبال کشور به میهمان اهداء شد.

در این ضیافت جمعی از پیشکسوتان ورزش استان نیز حضور داشتند.

تیم ملی هندبال جوانان قطر برای دومین دوره متوالی به مقام قهرمانی چهاردهمین دوره رقابتهای هندبال قهرمانی جوانان آسیا در تبریز دست یافت و کاپ قهرمانی به کشور قطر رفت.

در دیدار نهایی چهاردهمین دوره رقابتهای هندبال قهرمانی جوانان آسیا در سالن پورشریفی تبریز که به قضاوت کوبل موفق داوری ایران علیرضا موسویان و مجید کلاهدوزان همراه بود تیم قطر موفق شد در وقت اضافه 29 بر 28 تیم کره جنوبی را شکست دهد.

وقت معمول این دیدار 24 بر 24 مساوی تمام شد دو تیم در یک بازی هجومی و مهیج در وقت اضای به رقابت پرداختند که این تیم قطر بود کاپ قهرمانی را به کشور خود برد.

پیش از این دیدار تیم ملی هندبال جوانان ایران اسلامی در دیداری نزدیک و در حالی که تا دقایق پایانی از حریف خود پیش بود با نتیجه 33 بر 32 شکست خورد و فرصت حضور در رقابتهای جهانی را از دست داد.

در پایان این دیدار احمد صالح از تیم ملی قطر به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

در این دوره از رقابتها 11 تیم در 2 گروه 5 و 6 تیمی با هم بمدت 13 روز رقابت کردند و در پایان تیمهای به مقام اول و دومی رسیدند و تیم ژاپن سوم شد.

همچنین تیمهای ایران ، عربستان ، کویت ، سوریه ، عراق ، بحرین ، ازبکستان و عمان عناوین چهارمی تا یازدهمی را کسب کردند.


انتهاي پيام/