ایران رمان

نسخه‌ی کامل: كلاشينكف به باشگاه ميليارديها پيوست
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.

كلاشينكف به باشگاه ميليارديها پيوست پس از فروش میلیاردی فیلم‌های «چ»، «معراجی ها»، «طبقه حساس»، «ردکارپت»، «خط‌ویژه» و «پنج ستاره» در سال ۹۳، امیر قطبی از پیوستن فیلم کلاشینکف به باشگاه فیلم‌هایی با فروش بیش از یک میلیارد تومان خبر داد.


[عکس: shabnamnews2816430434367944.jpg]


کلاشینکف تازه ترین اثر سعید سهیلی بعد از فیلم جنجالی
«گشت ارشاد» است. این فیلم از تمی اجتماعی با لحنی کمدی برخوردار است و اولین همکاری رضا عطاران با سعید سهیلی به شمار می‌رود.

در این فیلم بازیگرانی چون رضا عطاران،‌ جواد عزتی، شقایق فراهانی، جمشید هاشم پور، شهرام حقیقت دوست و ساعد سهیلی نقش آفرینی می‌کنند.

اکران فیلم‌های نوروزی با مجموع فروش 14 میلیارد و 250 میلیون تومان، روزهای خوبی را برای سینم ای ایران در سال 93 نوید می داد. از ابتدای امسال، فیلم‌های «چ»، «معراجی ها»، «طبقه حساس»، «ردکارپت»، «خط‌ویژه» و «پنج ستاره» به فروشی بالای یک میلیارد تومان رسیدند. بر اساس آخرین آمار فروش، فیلم سینم ایی «کلاشینکف» هم در 22 روز اکران در سینم اهای کشور، یک میلیارد و 30 میلیون تومان فروش داشته و به جمع فیلم‌های میلیاردی اضافه شده است.

امیر قطبی، مدیرپخش فیلمیران، با اشاره به آخرین وضعیت فروش «رد کارپت» به کارگردانی رضا عطاران، گفت: فیلم سینم ایی «ردکارپت» بعد از گذشت 48 روز در 60 سینم ای شهر تهران و شهرستان اکران می‌شود. مجموع فروش این فیلم تا شب گذشته، دو میلیارد و 650 میلیون تومان شده است.

قطبی اضافه کرد: این فیلم تا روز گذشته پنجشنبه،23 مردادماه در سینم اهای شهر تهران یک میلیارد و 670 میلیون تومان و در سینم اهای شهرستان و 980 میلیون تومان فروش داشته است.
فیلم سینم ایی «ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران در ایام جشنواره فیلم کن 2013 فرانسه تصویربرداری شده است. عطاران در این فیلم در نقش یک عاشق سینم ا به ایفای نقش می‌پردازد.

مدیرپخش فیلمیران در مورد فروش فیلم سینم ایی «کلاشینکف» سعید سهیلی که اکران خود را از روز چهارشنبه اول مرداد ماه آغاز کرده است، گفت: «کلاشینکف» در 65 سالن سینم ای تهران وشهرستان اکران می‌شود. فروش این فیلم در سینم اهای تهران 690 میلیون تومان و در سالنهای سینم ای شهرستان 340 میلیون تومان است. بر اساس این آمار «کلاشینکف» در 22 روز اکران، یک میلیارد و 30 میلیون تومان فروش داشته است.



منبع : شبنم نیوز