ایران رمان

نسخه‌ی کامل: شکست سنگین موناکو در خانه بوردو
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های فرانسه موسوم به لوشامپیونه شب گذشته (یکشنبه) با انجام سه دیدار به پایان رسید. در یکی از این دیدارها بوردو در خانه خود پذیرای موناکو بود و موفق شد نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها را با نتیجه پرگل 4 بر یک شکست دهد.

در این بازی موناکو ابتدا با گل دقیقه 45 دیمیتار برباتوف از میزبان خود پیش افتاد ولی در ادامه بوردو با چهار گلی که دیه‌گو رولان (48 و 65)، امیلیانو سالا (61 - پنالتی) و وهبی خضری (75) به ثمر رساندند، نتیجه بازی را به سود خود تغییر داد. رادامل فالکائو، ستاره کلمبیایی موناکو در دقیقه 63 به جای والر ژرماین به بازی آمد اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

المپیک مارسی هم در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر صفر مغلوب مون‌پولیه شد تا شاگردان مارسلو بیلسا آرژانتینی اولین شکست فصل خود را تجربه کنند. برای مون‌پولیه در این بازی آنتونی مونیه (19) و مورگان سانسون (69) گلزنی کردند.

همچنین سن‌اتین در خانه خود با نتیجه 3 بر یک از سد رمس گذشت تا دومین برد متوالی را در کارنامه‌اش به ثبت برساند.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها بوردو و سن‌اتین با 4 امتیاز و تفاضل گل 4+ به طور مشترک صدرنشین هستند و تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و نیس هر کدام با چهار امتیاز در تعقیب این دو تیم هستند.

انتهای پیام/