ایران رمان

نسخه‌ی کامل: مورینیو: فابرگاس بهترین بازیکن زمین بود
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سرمربی چلسی پس از پیروزی برابر برنلی با تمجید از فابرگاس، او را بهترین بازیکن زمین معرفی کرد. او همچنین با سخت توصیف کردن نیمکت‌نشین کردن پتر چک عنوان کرد کورتوآ آینده چلسی است.

به گزارش ایسنا، چلسی شب گذشته (دوشنبه) با برتری سه بر یک برابر برنلی موفق شد فصل جدید لیگ برتر را با برد شروع کند.

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی پس از پیروزی برابر برنلی در نشست خبری خود، گفت: فکر می‌کنم چلسی بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت. به نظر من فابرگاس در این دیدار بهترین بازیکن زمین بود چرا که او و ماتیچ توانستند بازی را کنترل کنند و هر وقت که نیاز بود سرعت تیمی بازی ما را بالا بردند. آنها مغزهای متفکر تیم من هستند. در زمان نقل و انتقالات تابستانی با هدف توانستیم فابرگاس را به خدمت بگیریم. او گزینه نخست ما در نقل و انتقالات تابستانی بود. از توانایی‌های او آگاه بودم و به همین خاطر او را جذب کردم. می‌دانم که فابرگاس از چه توانایی برخوردار است. او در بارسلونا در پست‌های مختلفی بازی کرد و در هر جایی که به میدان رفت عملکرد خوب و تحسین برانگیزی داشت.

ژوزه مورینیو شب گذشته تیبو کورتوآ، دروازه‌بان جوان تیمش را به پتر چک ترجیح داد تا این دروازه‌بان بلژیکی اولین بازی‌اش را برای چلسی انجام دهد.

ژوزه مورینیو درباره نیمکت نشین کردن پتر چک گفت: 10 سال پیش وقتی سرمربی چلسی شدم در یک تصمیم سخت پترچک را به کارلو کودیچینی ترجیح دادم. تصمیم آن زمان من به خاطر آینده باشگاه بود. در بازی برابر برنلی نیز به همین خاطر کورتوآ را به چک ترجیح دادم، چرا که کورتوآ جوان آینده باشگاه محسوب می‌شود.

دیگو کاستا در بازی شب گذشته توانست اولین گلش را برای چلسی به ثمر برساند. البته او در یک صحنه نیز تعادلش در محوطه جریمه بر هم خورد که داور مسابقه او را به خاطر تمارض با کارت زرد جریمه کرد.

سرمربی چلسی در پایان با دفاع از مهاجم اسپانیایی تیمش گفت: تصمیم داور ناعادلانه بود. به نظر من داور وسط این مسابقه بازی خوبی داشت، اما کمک‌هایش او را به خوبی حمایت نکردند. امیدوارم که دیگر از این اتفاقات برای کاستا رخ ندهد. او در این دیدار نگرش خیلی خوبی داشت و بازی خوب و درگیرانه خوبی را به نمایش گذاشت، ولی در عین حال رو راست و تمیز بازی کرد. یک پنالتی خیلی واضح روی او صورت گرفت که داور مسابقه آن را نگرفت.

چلسی در هفته‌ دوم لیگ برتر باید در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف لسترسیتی برود.

ا‌نتها‌ی پیا‌م