ایران رمان

نسخه‌ی کامل: انریکه: از خریدهای رئال مادرید نمی‌ترسیم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سرمربی بارسلونا عنوان کرد خریدهای خوب رئال مادرید انگیزه تیم او را برای فصل جدید بالا برده است.

به گزارش ایسنا، بارسلونا شب گذشته (دوشنبه) موفق شد با شش گل لیون مکزیک را شکست دهد و فاتح جام "خوآن گامپر" شود.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا که اولین جامش را با این تیم به دست آورد، پس از این بازی گفت: بازی خوبی برای ما بود. این بازی می‌تواند ما را برای پیش فصل به خوبی آماده کند. بر مبنای بازیکنانی که به خدمت گرفته‌ایم ترکیب تیمم را چیدم. وظیفه من به عنوان مربی این است که بهترین سیستم‌ را برای بازیکنان در نظر بگیرم. کیفیت فردی بازیکنانم بالاست و من می‌خواستم این را در زمین مسابقه نشان دهم. خیلی خوب توپ را به گردش در آوردیم و توانستیم بازی کاملا برتری را به نمایش بگذاریم. ما در روزهای گذشته تمرینات بدنسازی سختی را پشت سر گذاشتیم. خیلی خوب بود اگر لیگ اسپانیا دو ماه دیگر شروع می‌شد. با هفت – هشت بازیکن جدیدی که به خدمت گرفتیم توانستیم به هماهنگی خوبی در این زمان کم برسیم و باعث شدیم هواداران حاضر در ورزشگاه نوکمپ از بازی ما لذت ببرند.

سرمربی بارسلونا درباره خریدهای رئال مادرید و عملکرد این تیم گفت: بهتر است که به خودمان نگاه کنیم و کاری به تیم‌های دیگر نداشته باشیم ولی باید بگویم که رئال مادرید بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته و این انگیزه ما را برای این فصل بالا می‌برد. برای من تنها خوشحالی هواداران مهم است که آن را دیدیم. هیچ فشار ی روی بازیکنان من نیست. باید در همه بازی‌هایمان به همین شکل بازی کنیم.

انریکه در پایان گفت: همکاری مسی و نیمار در بازی برابر لیون خوب بود. آنها بار دیگر کیفیت بالای بازی خود را نشان دادند. البته از بازیکنان جوان تیمم راضی هستم که این فصل به تیم اضافه شده‌اند. بازیکنانی مثل ساندرو و منیر الحدادی این فصل به ترکیب تیم ما اضافه شده‌اند و در بازی برابر لیون نیز نشان دادند که هماهنگی خوبی با دیگر بازیکنان دارند. بستگی به عملکرد خودشان دارد که آنها در ترکیب اصلی باشند یا نه. من تا اینجا از عملکرد این بازیکن جوان راضی‌ام. بارها گفته‌ام و باز هم می‌گویم که از نیمکتم و چهره‌های جوانی که در اختیار دارم راضی هستم. آنها تشنه بازی کردن هستند و من را خوشحال می‌کنند.

بارسلونا در هفته‌ نخست لیگا باید در خانه از تیم الچه پذیرایی کند.

ا‌نتها‌ی پیا‌م