ایران رمان

نسخه‌ی کامل: یوونتوس خیال منچستر یونایتد را راحت کرد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سرمربی جدید یوونتوس تاکید کرد که اجازه نخواهد داد ویدال از این تیم جدا شود. او می‌گوید تیمش در فصل جابجایی به جذب مهره‌های جدیدی نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، آرتورو ویدال از بازیکنانی است که شایعه‌های زیادی درباره جدایی او از یوونتوس به گوش می‌رسد. منچستریونایتد با هدایت لوئیس فان خال هلندی تلاش می‌کند تا این بازیکن شیلیایی را جذب کند اما به نظر نمی‌رسد که یوونتوس دست‌بردار یکی از بهترین بازیکنان خود در این چند فصل اخیر باشد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی جدید یوونتوس که پس از کونته هدایت این تیم را برعهده گرفت تاکید کرد که به هیچ وجه دست‌بردار هافبک شیلیایی خود نخواهد بود و او را به منچستر یونایتد یا هیچ باشگاه دیگری نخواهد فروخت.

آلگری گفت: فکر نمی‌کنم باشگاه یوونتوس ویدال را در لیست فروش قرار داده باشد یا اصلا به جدایی او فکر کند. می‌خواهم به کسانی که به دنبال جذب ویدال هستند بگویم که او اصلا فروشی نیست و من دوست ندارم او را از دست بدهم. طبیعی است که همواره خبرهایی درباره بازیکنان بزرگ در فصل نقل و انتقالات به گوش برسد و این درباره ویدال هم صدق می کند اما باید تاکید کنم که او را از دست نخواهیم داد. باشگاه‌های بزرگ به دنبال جذب بازیکنان بزرگ هستند اما نباید فراموش کنیم که یوونتوس هم باشگاه بزرگی است. طبیعی است که باشگاه‌های بزرگ دیگری همچون رئال، منچستر یونایتد و بایرن مونیخ هم همچون ما فکر کنند.

آلگری تاکید کرد که پرونده تیمش در فصل جابجایی تابستانی بسته نشده و او به دنبال جذب یکی، دو بازیکن دیگر است. سرمربی سابق میلان گفت: من با سران باشگاه یوونتوس در حال بحث و تبادل نظر هستم. به آنها گفته‌ام که تیم باید تقویت شود و نباید زمان را از دست دهیم. باید یکی، دو بازیکن دیگر جذب کنیم. هنوز در خط حمله مشکل داریم. دوست ندارم بازیکنی را جذب کنیم که به او نیاز نداریم هر چند این بازیکن بزرگ و شناخته شده باشد. ما بازیکنانی را می خواهیم که به آنها نیاز داشته باشیم و پول را بیخودی صرف نخواهیم کرد.

یوونتوس در سه فصل اخیر رقابت‌های سری A با آنتونیو کونته نمایش خیره کننده‌ای داشت و توانست به راحتی عنوان قهرمانی را به دست آورد اما چند هفته پیش کونته با استعفای خود دوستداران یوونتوس را شوکه کرد. او الان هدایت تیم ملی فوتبال ایتالیا را برعهده دارد.

انتهای پیام