ایران رمان

نسخه‌ی کامل: وضعيت نهایی تيم در اسلوونی‌ مشخص می‌شود/کاری از سنتر آمریکایی فی?
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
مهمد بچیروویچ‌ پیش از سفر تیم ملی به اسلوونی‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دلیل بردن 13 بازیکن به این کشور اروپایی را توضیح داد: به خاطر شرایط عرفان نساج‌ پور مجبور به نگه داشتن 13 بازیکن شدیم تا اجازه بازی نساج‌پور صادر شود، از طرفی هنوز نمی‌دانم چه کسی را خط بزنم، آرمان و ارسلان علاوه بر پست 4 به جای صمد هم می‌توانند بازی کنند.
*** از نداشتن 3 گارد راس می‌ترسم

سرمربی اسلو‌ونیایی تیم ملی ادامه داد: باید صمد را در جریان بازی‌ها حفظ کنیم، صمد هم خسته است و هم مشکل زانو دارد، به همین دلیل امکان 40 دقیقه بازی کردن ندارد و باید یک باز‌یکن را به عنوان جایگزین‌ او با خود ببرم‌، از طرفی نبردن‌ سه گارد راس هم من را می‌ترساند.
وی از ترکیب نهایی حریفان جام جهانی گفت: فرانسه با وجود کنار رفتن چند باز‌یکن این تیم هنوز هم بسیار قوی است ضمن اینکه وقتی ستاره‌ها نباشند بقیه تیمی‌تر بازی می‌کنند و از این جهت مقابل ما قوی تر می‌شوند، صربستان را در چند تور‌نمنت دیده و تیمی واقعا قوی است، اسپانیا برای قهرمانی می‌آید، برزیل را باید در اسلوونی ببینیم، اما قطعا با تعداد زیادی باز‌یکن خوب به اسپانیا می‌آید.
بچیروویچ‌ اضافه کرد: همه از ایران و مصر انتظار شکست یکدیگر را دارند، به هر حال ما برای صعود باید در هر بازی صد در صد توان خود را بگذاریم، شاید هم در مسابقات سور‌پرایز شویم، به هر حال بعد از بازی های اسلوونی‌شرایط ما و بسیاری تیم‌های دیگر مشخص می‌شود. برزیل و لیتوانی‌ حریفان ما در این تورنمنت‌ برای رفتن به جمع 4 تیم نهایی تلاش می‌کنند و شرایط خوب مقابل آنها برایمان پیش می‌آید که بدانیم کجای کار هستیم.
*** از جهت حدادی بد شانس بودیم
سرمربی تیم ملی از تورنمنت ‌لهستان گفت: تورنمنت خوبی بود، اما تیم ما از جهت حامد حدادی بد شانس بود چون روز اول به خاطر گم شدن چمدانش‌ بازی نکرد، روز دوم یک ساعت قبل از بازی چمدانش را دریافت کرد و از نظر روحی آماده نبود، در بازی سوم هم دندان درد گرفت، با این وجود راضی هستم. دو بازی اول را با توجه به آماده نبودن صمد، مهدی و آفاق باختیم، اما در اسلوانی‌ به آمادگی رسیدیم.
سرمربی تیم ملی در مورد همراه بردن ترکیب جام جهانی به بازی‌های آسیایی گفت: ما تیم ملی ب را داریم که کار چند بازیکن خوب این تیم را دنبال می‌کنیم، اگر مصدوم داشته باشیم یا کسی بد بازی کند از بازیکنان تیم ب در بازی‌های اینچئون استفاده می‌کنم.
*** سیستم نتیجه را می‌سازد نه بازیکن
بچیروویچ‌ نگران آمدن آندری بلچ‌ آمریکایی به فیلیپین هم نیست و تاکید می‌کند: NBA در مجموع 25 بازیکن خیلی خوب دارد، ضمن اینکه سیستم نتیجه را می سازد نه بازيكن. بازیکنان فیلیپینی با آمدن "بلچ" اعتماد به نفس پیدا کرده اند و کره هم دنبال طلا است که این برای ما و سایرین یک چالش و رقابت ایجاد می کند، اما به هر حال فیلیپین با مارکوس‌ دوتیت‌ آمریکایی هم از پس ما برنیامد.
وی افزود: بلچ‌ سنتر است و فکر نمی‌کنم بازیکن سنتر تفاوت چندانی در کار ایجاد کند، اگر بازیکنی پیراموني بود باید می ترسیدیم‌ اما حالا چندان فکرمان را به بلچ‌ مشغول نمی‌کنیم.

انتهای پیام/