ایران رمان

نسخه‌ی کامل: جلسه هماهنگی هیات کاراته استان تهران برگزار شد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، به منظور برنامه ریزی در خصوص چگونگی برگزاری دومین گردهمایی بزرگ کاراته استان تهران، مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزاری اولین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام پایتخت، مسئولین استان تهران سه شنبه در اداره ورزش و جوانان استان تهران حاضر شدند.

در این جلسه که در دفتر "دکتر میرزا آقابیک" معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد، دکتر آقابیک از هیئت کاراته استان تهران به عنوان هیئت برتر نام برد و گفت: تلاش مسئولین این هیئت در انجام هرچه بهتر و به موقع برنامه های ارائه شده از سوی اداره ورزش و جوانان استان تهران قابل تقدیر است و این نشان از توجه بالای مسئولین کاراته استان تهران به ورزش و ورزشکاران دارد، وی همچنین راهکارهایی را در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن مراسم های پیشروی این هیئت ارائه نمود.

وی در ادامه گفت: جا دارد از متولیان کاراته پایتخت در خصوص حضور گسترده در مراسم راهپیمایی روز قدس و همچنین حضور در مراسم گلریزان کودکان غزه و تخصیص مبلغی جهت کمک به کودکان غزه تشکر نمود.

معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان همچنین از برگزاری مسابقات قرآنی که با حضور بیش از 200 نفر قاری ورزشکار استان تهران در ماه مبارک رمضان برگزار شد به عنوان سمبل فرهنگی نام برد و تشکر ویژه ای از بانیان این مراسم نمود.

دکتر آقابیک در ادامه سخنان خود گفت: به منظور حمایت از کاراته استان تهران طی مذاکرات انجام شده و با موافقت مدیر کل استان تهران سالن ورزشی حجاب جهت برگزاری مسابقات بین المللی جام پایتخت در اختیار این هیئت قراد داده می شود همچنین وی از اختصاص سالن ورزشی باشگاه نصر به هیئت کاراته استان تهران به منظور برپایی پایگاههای استعدا یابی این هیئت خبر داد.

وی همچنین در پایان از اختصاص مکانی جهت دفتر اداری هیئت کاراته استان تهران به این هیئت خبر داد.

در ادامه این جلسه "دکتر سلطانی" مدیریت مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نیز نقطه نظرات خود را در خصوص همایش و برگزاری مسابقات بین المللی بیان کرد وی همچنین از پاسخ به موقع به مکاتبات و ارائه عملکرد به موقع و کامل این هیئت به اداره کل تشکر و قدردانی نمود.

سلطانی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری دومین گردهمایی خانواده بزرگ کاراته استان از برگزاری همزمان مراسم تجلیل از قهرمانان همزمان با برگزاری این مراسم به عنوان کاری نو در سطح استان نام برد.

رئیس هیئت کاراته استان تهران نیز ضمن تشکر از حمایتهای اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و مسئولین فدراسیون کاراته از این هیئت، یا اشاره به این نکته که قهرمان پروری در سطح کاراته استان تهران از مهمترین برنامه های این هیئت است گفت: در همین راستا و همگام با طرح اداره ورزش و جوانان استان تهران همزمان با برگزاری دومین همایش بزرگ خانواده بزرگ کاراته استان تهران از مدال آوران و مربیان آسیایی این استان نیز تجلیل می شود.
در ادامه این جلسه "دزاشیبی" دبیر ستاد برگزاری مسابقات بین المللی جام پایتخت ضمن ارائه بخشنامه این مسابقات در خصوص برنامه ریزیهای انجام شده و ارسال دعوت نامه به کشورهای همسابه در خصوص شرکت در این مسابقات خبر داد وی همچنین به صورت تیتروار در خصوص برنامه های آتی این هیئت نیز صحبت کرد.


انتهای پیام/