ایران رمان

نسخه‌ی کامل: یک تراژدی با مزه در تهران / اجرای متفاوت متن شکسپیر در یک سرداب تار?
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
گروه نمایش «آو» روایت متفاوتی از نمایشنامه «اتللو» نوشته ویلیام شکپیر را با نام «اُ. د. لو!O The Lo» به صحنه برده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این نمایش به کارگردانی امیر افشار ی اجرای خود را از روز سه شنبه یک مهر آغاز کرده است.
در این نمایش متن شناخته شده «اتللو» با تلفیق تکنیک‌های دلقکی و جرکات بدن اجرا می شود. با توجه به نوع اجرا و میزانسن‌های آن هر اجرای این نمایش فقط می تواند میزبان 40 مخاطب باشد.
تماشاخانه آو، یک سرداب تاریخی است که این گروه آن را به محلی برای اجرای نمایش تبدیل کرده است.
پیش از این نیز گروه نمایشی «آو» در جشنواره تئاتر فجر میزبان ولادمیر استانیفسکی کارگردان سرشناس تئاتر جهان بود.
سهیل اعرابی و امیر افشار ی متن «اتللو» را برای این اجرا بازنویسی و دراماتورژی کرده‌اند، و در متن و اجرا به یک تراژدی بامزه را رقم زده‌اند.
[عکس: 14-9-24-18118unnamed%20(9).jpg]
سهیل اعرابی، رضا موسوی، علی بیگدلی و ندا اصغری به عنوان بازیگر و رکسانا قاری به عنوان دستیار کارگردان در این نمایش حضور دارند و تهیه کننده اجرا هم شرکت شهرنوین است. این نمایش هر شب ساعت 19 اجرا می‌شود.
این اجرا در هفته نخست مهرماه با 40 درصد تخفیف، میزبان تماشاگران است. اجرای این نمایش از تاریخ سه شنبه 1 مهر تا یکشنبه 6 مهرماه با قیمت 8 هزار تومان فروخته خواهد شد. این فرصت یک هفته ای تنها یکبار در طول دوره ی اجرا برای تماشاگران نمایش "اُ. د. لو!O The Lo" پیش بینی شده است.
علاقه مندان جهت تهیه بلیت این نمایش با تخفیف، می توانند از طریق سایت تیوال برای خرید اقدام نمایند یا با شماره های تماس تماشاخانه آو 88021646 -88353224 جهت رزرو بلیت هماهنگ کنند. تماشاخانه آو در میدان فاطمی، ابتدای خیابان گمنام، خیابان جهانمهر، پلاک 26 واقع شده است.