ایران رمان

نسخه‌ی کامل: رونمایی از تیزر جدیدترین فیلم پرستویی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[عکس: 4]
سازنده تیزر «میهمان داریم» گفت:معمولا برای ساخت آنونس یا تیزر هر فیلمی سعی میکنم نوع روایت را از حس و حال درونی خوداثر الهام بگیرم. البته از احساسات خودم هم در مواجه با فیلم استفاده میکنم، خصوصا وقتی که برای اولینبار یک اثر سینم ایی را میبینم.


به گزارش ایسنا، حسن ایوبی افزود:بعد از دیدن فیلم «میهمان داریم» نیز بعد انسانی این اثر روی من تاثیر زیادی گذاشت. به همین دلیل تلاش کردم تیزر آن بیانگر مظلومیت انسانهایی باشد که فراز و نشیب زیادی در زندگی داشتهاند و جان خود و فرزندانشان را برای حفظ این مرز و بوم گذاشتهاند.


ایوبی تاکید کرد:عمدتا بعد از ساخت تیزر هر فیلمی، آن را به مخاطبینی که تا کنون اثر را ندیدهاند، نشان میدهم تا در جریان واکنش آنها قرار بگیرم.

وی با اشاره به موضوع فیلم «میهمان داریم» گفت:مردم ما همیشه خود را مدیون خانواده شهدا و جانبازان میدانند و فکر میکنم این فیلم میتواند فارغ از هر سلیقه سیاسی برای مخاطبین جذاب باشد. البته من هم در ساخت تیزر «میهمان داریم» به این موضوع تاکید داشتم.

ایوبی افزود: شخصا فیلم «میهمان داریم» را دوست دارم و فکر کردم شاید بتوانم با ساخت تیزر این فیلم ادای دینی به خانواده شهدا کنم. فیلم قابلیت این را دارد که بتوانیم به سمت تبلیغاتی برویم که به دل مخاطب بنشیند و بیشتر بعد انسانی اثر را پررنگ کنیم.

حسن ایوبی تدوینگر سینم ای ایران، تا کنون ساخت تیزر و آنونسهای آثاری همچون «طبقه حساس»، «33 روز»، «سیب و سلما»، «نفوذی»، «زندگی جای دیگری است» و ... را برعهده داشته است.

در فیلم سینم ایی «میهمان داریم» که قرار است نیمه اول آبان ماه در گروه سینم ایی استقلال اکران عمومی شود، پرویز پرستویی، آهو خردمند، بهروز شعیبی، سهیلا گلستانی، محمد و مهدی صادقی به ایفای نقش می پردازند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:نویسنده و کارگردان:محمد مهدی عسگرپور، مدیرفیلمبرداری:محمد آلادپوش، طراح گریم:مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس:کیوان مقدم، صدابردار:ساسان نخعی، تدوین: محمدرضا موئینی، صداگذار:سید محمد کشفی، موسیقی:علیرضا کهن دیری و تهیه کننده:منوچهر محمدی.
«میهمان داریم» محصول حوزه هنری است.