ایران رمان

نسخه‌ی کامل: جرارد: لیورپول با خوش‌شانسی پیروز شد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
خبرگزاری فارس: تیم فوتبال لیورپول شب گذشته در ادامه مسابقات باشگاهی انگلیس موفق شد تیم کوئیزپارک رنجرز را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و یک پیروزی با ارزش خارج از خانه کسب کند.

استیون جرارد، کاپیتان لیورپول از پیروزی مردان آنفیلد در دقایق پایانی بسیار خوشحال است و مدعی است پیروزی در آخرین ثانیه ها واقعا شوک‌آور بود.

وی در این زمینه اظهار داشت: هنوز هم که چند ساعتی از بازی گذشته واقعا شوکه‌ایم چرا که باید صادقانه اعتراف کنم، مقابل کوئیزپارک رنجرز خوش شانس بودیم.

جرارد گفت: ما در خارج از خانه یک بازی بسیار سخت را برگزار کردیم و اگر هم امتیاز به دست نمی آوردیم جای اعتراضی وجود نداشت، اما خیلی خوش شانس بودیم که مقابل کوئیزپارک رنجرز پیروز شدیم و با 3 امتیاز به خانه برگشتیم.

کاپیتان لیورپول تاکید کرد: ما نیاز داریم که بهتر از اینها بازی کنیم. به نظر من تنها چیزی که می تواند به ما اعتبار ببخشد این است که هرگز تسلیم نشویم و تا آخر به همین شکل ادامه دهیم. ما در آخرین دقیقه برابر کوئیز پارک رنجرز پیروز شدیم و بازی به نام ما تمام شد، اما برای پیشرفت نیاز است که ضعف ها را پوشش دهیم و پیشرفت بیشتری داشته باشیم.