ایران رمان

نسخه‌ی کامل: «شاید...»ی جدید برای تلویزیون
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.


[عکس: 2]



شبکه تهران که از مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» به عنوان طولانی ترین سریال تلویزیون یاد می کند، سری جدید این مجموعه را از این پس هفتگی به روی آنتن می برد.



به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مجموعه همچون سالهای گذشته به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان ساخته می شود.

این در حالی است که تحویلیان پیش از این، ساخت 200 قسمت از مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» را در کارنامه خود ثبت کرده است و اعلام کرده بود تهیه کنندگی مجموعه جدید «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» را بر عهده نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش، این مجموعه در جدیدترین سری خود از کارگردانان دیگری نیز بهره گرفته است. افرادی چون محسن یوسفی، نوید میهندوست، افشین صادقی، شهره سلطانی، امیر مسعود آقاباباییان، مهدی گلستانه و اکبر وثوقی از جمله کارگردانان سری جدید مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» هستند.

همچنین مصطفی زندی، امیرعباس پیام، محمدرضا دیبایی، امیرسهیل شریفی، فروغ فروهید، اصغر عبداللهی، سعید ریاحیفر و محسن رحمانی از جمله نویسندگان جدیدی هستند که با این مجموعه همکاری دارند.

به گزارش ایسنا، مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» که در حال حاضر در مرحله تولید است، قرار است در 40 قسمت به شکل هفتگی به روی آنتن برود.

این مجموعه جمعه شبها ساعت 23 به روی آنتن می رود و تکرار آن روز بعد پخش می شود.



واقعا فيلم قشنگيه خسته نباشندmara
بعضی قسمتاش خیلی اموزندس