ایران رمان

نسخه‌ی کامل: ما چندان آدم‌های پرهزینه‌ ای نیستیم!
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
3 آبان ماه 93

خبرگزاری ایسنا: برزو نیک‌نژاد با اعلام احتمال اکران «ناخواسته» در اواخر فصل پاییز، گفت: در حال مذاکره هستیم تا پروژه سینم ایی دیگری را از اوایل آذرماه با قصه اجتماعی و با توجه به گیشه سینم ا جلوی دوربین ببریم.

این کارگردان سینم ا و تلویزیون درباره آخرین وضعیت نخستین فیلم سینم ایی‌اش به نام «ناخواسته» که سال گذشته در جشنواره فجر حضور داشت، بیان کرد: فیلم به دفتر پخش «فیلمسازان مولود» و آقای حبیب اسماعیلی سپرده شده و آن‌طور که شنیده‌ام، قرار است احتمالا اواخر پاییز اکران شود.

وی ادامه داد: با توجه به بازخوردهای مثبت مخاطبان در سالن برج میلاد و سالن‌های دیگر نمایش «ناخواسته» در جشنواره فیلم فجر و رضایت تماشاگران، فکر می‌کنم فیلم بتواند با مخاطب عام ارتباط خوبی برقرار کرده و راه خود را پیدا کند.

این کارگردان سپس در پاسخ به پرسشی درباره ادامه کار در سینم ا اظهار کرد: همین حالا در حال مذاکره هستیم تا در صورت امکان یک پروژه سینم ایی با داستانی اجتماعی را اوایل آذرماه کلید بزنیم.

نیک‌نژاد درباره فیلم سینم ایی جدیدش توضیح داد: این فیلم برای آغاز فیلمبرداری نیاز به فصل سرد سال دارد و ما اکنون تمام تلاش‌مان این است که بتوانیم مقدمات جلوی دوربین بردن آن را فراهم کنیم. این فیلم یک اثر اجتماعی خواهد بود و حتما به گیشه آن فکر کرده‌ایم چرا که می‌دانیم بخش تجاری سینم ا بسیار مهم است.

این کارگردان در عین حال در پایان سخنانش با یادآوری مشکل همیشگی کارگردانان برای جذب سرمایه گفت: آدم بزرگ‌های سینم ا هم در جذب سرمایه برای ساخت فیلم مانده‌اند؛ من که برزو نیک‌نژاد هستم. در هر صورت حتما می‌خواهم در سینم ا ادامه فعالیت دهم و امیدوارم شرایطش فراهم شود چرا که ما چندان آدم‌های پرهزینه‌ای نیستیم.