ایران رمان

نسخه‌ی کامل: تذکر جدی درباره «پاساژ علاء‌ الدین»
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
21 آبان ماه 93

خبرگزاری ایسنا: عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در اظهاراتی تند از ارائه مجوز برای ساخت طبقه هفتم و هشتم ساختمان علاء‌الدین ابراز تعجب کرد.

ابوالفضل قناعتی صبح امروز در تذکر پیش از جلسه خود در صحن علنی شورای شهر تهران، عنوان کرد: پاساژ علاء الدین دارای چهار طبقه پارکینگ است که از سه طبقه آن استفاده تجاری می‌شود.

وی با بیان اینکه هزار مغازه در پاساژ علاء الدین وجود دارد و روزانه 15 هزار نفر در آن تردد می‌کنند، گفت:‌ در سال 85 شورا و شهرداری تهران ابلاغ کرد که حق اضافه بنا در ساختمان علاء الدین وجود ندارد و حتی دادستانی و آتش نشانی نیز با اضافه بنا مخالفت کردند اما در سال 93 نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاد که سازمان نظام مهندسی و مدیرکل معماری شهر تهران اجازه ساخت طبقه هفتم و هشتم را به مدیریت علاء الدین داد و این در حالی است که در کمیسیون ماده 100 رأی به قلع و قمع طبقات اضافه پروژه علاء الدین داده شد؛ اما متاسفانه طبقه هفتم و هشتم در حال ساخت است و نمی‌دانیم که جان مردم را با چه قیمتی معامله می‌کنند.

همچنین حکیمی پور دیگر عضو شورای شهر گفت: شش ماه قبل نیز تذکر دادم که جلوی چشم ما و علیرغم تذکرات، دارند طبقه هفتم و هشتم علاء الدین را می‌سازند و جای سوال است چه کسی پشت این افراد است که حتی با نداشتن پایان کار می‌توانند طبقات اضافی بسازند.