ایران رمان

نسخه‌ی کامل: سوارز: جرارد مانع رفتنم به آرسنال شد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
به گزارش AS، سوارز که در جام جهانی به دلیل گاز گرفتن کیه‌لینی محروم شده بود در کتاب جدید خود به نام "قصه من: عبور از خط" اعلام کرد که همانند جانی ها با او رفتار شده است و تابارز، سرمربی تیم ملی اروگوئه از این بابت گریه نکرده است!

"تقصیر خودم بود. این برای سومین باری بود که چنین اتفاق برایم می‌افتاد و نیاز به کمک داشتم. گاز گرفتن خیلی‌ها را می‌ترساند اما بی ضرر است یا حداقل اتفاقی بود که من در آن گرفتار شدم. هیچ یک از گاز گرفتن‌های من مانند مایک تایسون روی اواندر هولیفیلد نبود اما هیچ کس به این موضوع توجه نکرد (دو بوکسور معروف)."

[عکس: 392935_703.jpg]

سوارز هم چنین خاطره ای از رختکن بارسلونا را بعد از آن که محرومیتش به پایان رسید تعریف کرد و گفت: "انریکه در آن زمان گفت آنها بالاخره سوارز را از گوانتانامو آزاد کردند. همه به تشویق یک زندانی تازه آزاد شده پرداختند و من تلاش می‌کردم از خجالت سرخ نشوم!"

این مهاجم سابق لیورپول تأیید کرد که آرسنال به دنبال وی بوده است اما جرارد به او نصیحت کرد تا به آن جا نرود: "جرارد مرا قانع کرد که به آرسنال نروم. او به من گفت بمان و برای لیورپول عالی بازی کن و بایرن، مادرید یا بارسلونا به زودی به تو پیشنهاد خواهند داد زیرا تو به اندازه کافی برای بازی در همه‌جا خوب هستی."
خدایی جریان گاز گرفتنه عالی بودasnaasnaasna
به جا بوده