ایران رمان

نسخه‌ی کامل: ازدواج کارگردان زن معروف با یک تهیه کننده
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.

24 آبان 93

هفته نامه تماشاگران امروز: هفته گذشته مراسم رونمایی از فیلم سینم ایی شیار 143 در برج میلاد با اتفاقات جذابی همراه شد. مراسمی که در آن 143 مادر شهید به برج میلاد دعوت شدند تا از اولین افرادی باشند که این فیلم سینم ایی را تماشا می کنند. هر چند به جای 143 مادر شهید چیزی بالای 200 مادر شهید به برج رفتند تا در کنار ستاره های سینم ا و ورزش ایران روی صندلی های سالن همایش های برج میلاد بنشینند و فیلم تکاندهنده نرگس آبیار را تماشا کنند.

بهمن ماه سال گذشته هم در جشنواره فیلم فجر که منتقدان و روزنامه نگاران شیار 143 را تماشا می کردند، سکانس های تاثیرگذار پایانی فیلم همه را منقلب کرد. این سکانس ها در نمایش هفته گذشته فیلم در برج میلاد هم 1800 نفری که در برج میلاد بودند را به گریه انداخت. صحنه های پایانی فیلم حتی باعث شد چند نفر از مادران شهید حال شان بد شود و به اورژانس منتقل شوند.

[عکس: 393977_707.jpg]

اما جدای از همه این اتفاقات تکاندهنده، شیار 143 یک حاشیه شیرین هم دارد که از چند ماه پیش به صورت جسته و گریخته در سایت های خبری منتشر شد. ازدواج نرگس آبیار کارگردان شیار 143 با محمد قاسمی تهیه کننده، یکی از مهمترین اخباری است که پیش از اکران فیلم سینم ایی منتشر شد؛ ازدواجی که خبرش به رسانه ها هم رسید.

محمد قاسمی که این روزها درگیر اکران فیلمی به کارگردانی همسرش است، در گفتگویی از ماجرای ازدواجش با نرگس آبیار صحبت کرد.

آقای قاسمی برخلاف اهالی سینم ا که اصلا تمایلی ندارند خبر ازدواج شان در رسانه ها منتشر شود، ازدواج شما و خانم آبیار به صورت رسمی از سوی خودتان منتشر شد.

- بله، دلیلی نداشت که چیزی را مخفی کنیم. این اهالی سینم ا هم که می فرمایید من نمی دانم چرا این کار را می کنند.

انگار برای اولین بار شما این خبر را در فیس بوک منتشر کردید.

- بله، شب تولد حضرت زهرا بود که من در فیس بوکم این خبر را عمومی کردم تا همه در جریان باشند.

چه شد که به این جمع بندی رسیدید خودتان این خبر را منتشر کنید؟

- دوست داشتم این خبر از سوی خودم به رسانه ها ابلاغ شود چون اگر خبر به عنوان شایعه و زمزمه در سایت های خبری منتشر می شد، وجهه خوبی نداشت. برای همین با خانم آبیار تصمیم گرفتیم که موضوع را خودمان به رسانه ها اطلاع دهیم.

خبررسانی شما باعث شد که همه سایت های خبری به استناد صفحه شخصی شما در فیس بود خبر را منتشر کنند.

- بله، هدف ما همین بود.

با این حساب باید گفت آشنایی شما با خانم آبیار یکی دیگر از دستاوردهای فیلم سینم ایی شیار 143 بود.

- (می خندد) نه؛ آشنایی من با خانم آبیار به 8 سال پیش برمی گردد. البته چند روز پیش شد 9 سال. آن روزها خانم آبیار مستندساز بودند و من هم در تهیه کنندگی و کارگردانی مستند فعالیت می کردم. ما از آن سال ها با هم کار می کنیم.

ازدواج با خانم آبیار که 9 سال سابقه همکاری با هم داشتید به همکاری تان صدمه نمی زند؟

- نه، همکاری ما محکمتر از این حرف هاست.

اما همیشه توصیه می کنند زن و شوهرها بهتر است با هم همکار نباشند.

- (می خندد) نه، خیالتان راحت باشد ما به مشکل نمی خوریم. من و همسرم تیم هستیم و درتمام این سال ها تیمی کار کرده ایم. ما موسسه هنر ماندگار را ثبت کرده ایم و تمام فعالیت هایمان را در آن شرکت انجام می دهیم.

پس ما خیال مان راحت باشد که حق و حقوق خانم آبیار در کارهای بعدی محفوظ بماند؟

- (می خندد) همانطور که حقوق من محفوظ می ماند، حقوق خانم آبیار هم باید محفوظ بماند.