ایران رمان

نسخه‌ی کامل: تونی کروس: مصدومیت مودریچ ضربه بزرگی به رئال مادرید است
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
بنا به گزارش AS، این هافبک همچنین در مورد مصدومیت لوکا مودریچ، در دیدار شب گذشته کرواسی مقابل ایتالیا نیز صحبت کرده و آن را ضربه بزرگی به رئال مادرید دانسته است.

کروس گفت: "برای ما این یک ضربه بزرگ است، چون او تقریباً در تمام بازی ها به میدان می رفت و در بهترین فرم بود. من واقعاً نمی دانم مصدومیت او چیست و چه مدت دور از میادین خواهد بود، اما قطعاً این خبر بدی است."

انتـقام: "ما هیچ تمایلی به انتقام نداریم. ما دوست داشتیم که در طول جام جهانی گذشته در برزیل مقابل اسپانیا بازی کنیم چرا که آنها یکی از جذاب ترین حریفان در دنیای فوتبال هستند، اما این اتفاق رخ نداد. من سبک آنها را دوست دارم، و شخصاً یکی از علاقه مندان به روش بازی آنها هستم."

بازی سختی منتظر است: "ما به عنوان قهرمان جهان به ویگو می رویم و می خواهیم پیروز شویم. این بازی ویژه ای خواهد بود چرا که دو قهرمان اخیر جهان روبروی هم قرار خواهند گرفت. صرف نظر از ترکیب ابتدایی دو تیم، من انتظار یک بازی سخت را دارم، چون مطمئنم که هر دو تیم برای پیروزی وارد میدان خواهند شد."

رئال مادرید: "برای من صحبت کردن در مورد رئال مادرید راحت تر از تیم ملی اسپانیا است چون من بازی های اخیر آنها را ندیده ام، اما می دانم که آنها تعدادی از بازیکنان کلیدی خود مثل ژابی آلونسو و ژاوی هرناندز را از دست داده اند."

هم تیمی ها و رقبا: "من در مورد این مسابقه با راموس و کاسیاس صحبت کرده ام. برای همه ما هیجان انگیز است که بار دیگر با پیراهن هایی متفاوت در زمین ملاقات کنیم."

سبک و استایل: "ما نتوانسته ایم مثل قبل بازی کنیم چون همان بازیکنان را در اختیار نداریم. قبل از جام جهانی ما زمان برای آماده سازی داشتیم اما حالا نه. اما برخلاف آنچه که در آلمان گفته می شود، فکر نمی کنم که در مقابل لهستان چندان بد کار کرده باشیم. من کاملاً به این تیم اعتماد دارم و وقتی که بازیکنانمان از مصدومیت برگشتند به مانند گذشته بازی خواهیم کرد."
منبع:شهر خبر
به جهنم بذار رئال ضعیف شه
خیلی از فوتبال خوشم میاد؟AngryTongue