ایران رمان

نسخه‌ی کامل: دلیل پلمپ برخی از کافی‌ شاپ‌ های تهران
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
خبرگزاری ایسنا: روزهای اخیر خبرهای متعددی مبنی بر پلمب شدن تعداد زیادی از کافیشاپها در تهران منتشر شد که به گفته رییس اتحادیه فروشندگان بستنی، آبمیوه و کافیشاپ تهران اکثر این واحدها در شمیرانات قرار داشتند و واحدهایی که در تهران پلمب شدند به دلیل ارائه قلیـ ـان یا فعالیت بیشتر از ساعت 12 شب بود.

اسکندر آزموده اظهار کرد: برخی از کافیشاپها به دلیل ارائه قلیـ ـان پلمب شدند و این درخواست رییس اتحادیه قهوهخانهداران بود.

وی افزود: نکته مهم این است که اکثر کافیشاپهای پلمب شده در منطقه شمیرانات قرار داشت که به تهران مربوط نمیشود و جزو حوزه پوششی ما نیست.

آزموده گفت: در دو ماه اخیر حدود 10 کافی شاپ در تهران به دلیل دادن قلیـ ـان به مشتریان پلمب شدند و تقریبا به همین میزان نیز به دلیل نداشتن پروانه و تعدادی نیز به دلیل فعالیت بعد از ساعت 12 شب پلمپ شدند.

رییس اتحادیه فروشندگان بستنی، آبمیوه و کافی شاپ تهران پلمب شدن 50 واحد کافیشاپ در تهران را رد کرد و گفت: اگر مشکلی پیش بیاید احتمال لغو پروانه واحدهای صنفی نیز وجود دارد و به تمامی اعضا از طریق ارسال پیامک این موضوع را اطلاع دادهایم و با برخی دیگر نیز به شکل حضوری یا تلفنی صحبت کردیم تا مشکلی پیش نیاید.

به گفته آزموده در حال حاضر حدود 130 کافی شاپ قانونی در تهران فعال هستند و صدور پروانه 120 تا 130 کافیشاپ نیز در حال بررسی است.
واقعا مسخرست بستنی فروشی هم قلیـ ـون دارنazxc